• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

نحوه افزودن لینک به پست اینستاگرام / چگونه یک URL قابل کلیک به یک پست اینستاگرام اضافه کنیم؟

  • کد خبر : 43418
  • 27 سپتامبر 2022 - 11:16
نحوه افزودن لینک به پست اینستاگرام

اینستاگرام یک سایت رسانه اجتماعی است که به کاربران خود امکان ارسال تصاویر و استوری ها را می دهد. اما، جنبه های دیگری نیز در اینستاگرام وجود دارد. بسیاری از کاربران کسب و کار دارند و از پلتفرم رسانه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده می کنند. برای بازاریابی مناسب یک محصول، کاربران باید دیگران را به صفحات وب، کانال های یوتیوب یا سایت های دیگر هدایت کنند. اما، نحوه افزودن لینک به پست اینستاگرام چگونه است؟این مقاله به شما می آموزد که چگونه به پست اینستاگرام خود لینک اضافه کنید.

نحوه افزودن لینک به پست اینستاگرام

ارسال پیوند به پست اینستاگرام آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نیست. اینستاگرام برای محافظت از کاربران در برابر هرزنامه و کلاهبرداری، لینک ها را محدود می کند. متأسفانه، این بدان معناست که ما باید از راه‌حل‌هایی برای پست‌های اینستاگرام خود استفاده کنیم تا کاربران را وادار به کلیک روی پیوندها کنیم.

یک لینک به بیو خود اضافه کنید

بهترین کار این است که یک لینک به Bio خود اضافه کنید. سپس، به افراد اطلاع دهید که از آن پیوند در زیرنویس‌های پست شما بازدید کنند. می‌توانید از هشتگ «پیوند در بیو» برای برجسته کردن متن استفاده کنید و آن را بیشتر برجسته کنید.سپس کاربران می توانند روی پروفایل شما ضربه زده و روی لینک کلیک کنند.

معایب این روش بسیار زیاد است. ابتدا کاربر باید لینک را در متن بیو ببیند. در مرحله بعد، آنها باید روی نمایه شما کلیک کنند و سپس روی پیوند کلیک کنند. اگر چندین لینک دارید، به یک درخت پیوند نیاز دارید که این فرآیند را پیچیده تر می کند. اما راه‌های دیگری برای افزودن لینک به پست‌ها در اینستاگرام وجود دارد.

یک پیوند Bit.ly اضافه کنید

گزینه دیگری برای افزودن لینک به پست اینستاگرام خود این است که یک لینک Bit.ly ایجاد کنید و آن را در کپشن قرار دهید. این روش نیز دارای اشکالاتی است، زیرا فالوورهای شما باید پیوند را کپی و در مرورگر پیست کنند. کسانی که به طور معمولی پیمایش می کنند احتمالاً اقدامات لازم برای بازدید از وب سایت شما را انجام نمی دهند.

اما، با یک کمپین تبلیغاتی عالی، این روش لینک را کوتاه می کند و کار را برای دنبال کنندگان شما آسان تر می کند.

یک مرورگر وب باز کنید و یک حساب کاربری در وب سایت Bitly ایجاد کنید.

یک طرح اشتراک را انتخاب کنید. اگر به کمتر از ۵۰ لینک در ماه نیاز دارید، طرح رایگان آن به خوبی کار خواهد کرد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.