• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

جزییات ماجرای تیراندازی در زاهدان / اعلام برائت مولوی عبدالحمید از حوادث امروز زاهدان

  • کد خبر : 43451
  • 01 اکتبر 2022 - 0:38
جزییات ماجرای تیراندازی در زاهدان / اعلام برائت مولوی عبدالحمید از حوادث امروز زاهدان

ظهر امروز صدای تیراندازی در زاهدان در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد.شایعاتی مبنی بر کشته شدن چند نفر در این درگیری در پاسگاه انتظامی پشت مسجد مکی وجود دارد که همه تکذیب شد.

ماجرای تیراندازی در زاهدان چه بود؟

امروز ظهر صدای تیراندازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد.سرهنگ رحیمی، معاون اجتماعی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این باره اعلام کرد:در حال حاضر اوضاع شهر زاهدان آرام است و تردد مردم به خوبی انجام می‌شود.شایعاتی مبنی بر کشته شدن چند نفر در این درگیری در پاسگاه انتظامی پشت مسجد مکی وجود دارد که تکذیب می‌شود.مردم فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندهند.

اعلام برائت مولوی عبدالحمید از حوادث امروز زاهدان

مولوی اسماعیل‌زهی،امام جمعه اهل سنت زاهدان درمورد ماجرای تیراندازی در زاهدان گفت:حادثه تیراندازی در زاهدان باید مورد بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود چه دست‌هایی در کار بودند.دشمنان قسم خورده، اهداف خاصی دارند تا از شرایط بحرانی سوءاستفاده کنند، مردم با اقداماتی نسنجیده، فرصت سوءاستفاده به دشمنان را ندهند تا این موضوع باعث برادرکشی و متشنج‌شدن منطقه نشود.

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضدانقلاب بی‌توجه باشند.

اعلام برائت مولوی عبدالحمید از حوادث امروز زاهدان

مولوی عبدالحمید ساعتی  بعد از اتفاقات رخ داده در زاهدان گفت:از مردم استان سیستان و بلوچستان می‌خواهم به شایعاتی که در سطح شهر در حال چرخش است گوش ندهند.شیعه و سنی در کنار هم سالهاست که در استان زندگی می‌کنند و وقایع رخداده امروز دست عوامل نفوذی دشمن بوده است.از عوامل نیروهای امنیتی و انتظامی استان درخواست می‌کنیم که با عوامل اغتشاشات امروز با قاطعیت برخورد کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.