• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

۳ نفر از عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه دستگیر شدند / تعداد شهدای حمله تروریستی ایذه افزایش یافت + اسامی

  • کد خبر : 44035
  • 17 نوامبر 2022 - 12:07
۳ نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی ایذه دستگیر شدند / تعداد شهدای حادثه تروریستی ایذه افزایش یافت + اسامی

در جریان ناآرامی های دیشب در ایذه ، دو گروه موتوری عناصر تروریستی در ایذه، مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بستند. در این حمله تروریستی ایذه در شامگاه چهارشنبه که با به رگبار بستن مردم و ماموران از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، پنج نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان در توضیح این ماجرا گفت: بعد از حوادث امروز در ایذه، به دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان دستور ویژه داده شد تا کلیه اقدامات لازم را در جهت شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این حوادث و اغتشاشات انجام دهند.همچنین دستورات لازم برای انتقال پیکر شهدا به پزشکی قانونی و تشخیص نوع اسلحه به کار رفته در این حوادث صادر شد.دستور ویژه برای انتقال مجروحین به شهرستان اهواز برای درمان صادر شد.

۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: ۳ نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد. به دادستان مرکز استان نیز ماموریت داده شد تا با حضور در شهرستان ایذه اقدامات و نظارت‌های لازم در جهت تکمیل تحقیقات و دستگیری کلیه عوامل را در محل انجام دهد.رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

تعداد شهدای حمله تروریستی ایذه ایذه افزایش یافت + اسامی

علی مولایی که در این حمله تروریستی مجروح شده بود به دلیل وخامت به همراه ۲ مجروح دیگر این حادثه ، به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد که تلاش پزشکان برای نجات جان وی نتیجه نداد .

اسامی شهدای این اقدام تروریستی را رضا شریعتی ۲۵ ساله، کیان پیرفلک ۹ ساله، اشرف نیک بخت ۴۵ ساله، آبتین رحمانی ۱۳ ساله، علی مولایی ، و ۲ نفر با هویت نامعلوم بیان است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.