• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

قابلیت جدید واتس اپ امکان ارسال پیام به خودتان

  • کد خبر : 44311
  • 28 نوامبر 2022 - 23:47

واتس اپ شروع به استفاده از قابلیتی کرده است که به شما امکان می دهد با خودتان چت کنید. ارسال پیام به حساب شخصی شما می تواند راهی برای دسترسی آسان بخشی از اطلاعات، درست در کنار سایر مکالمات واتس اپ شما باشد.این ویژگی که «Message Yourself» «به خودتان پیام دهید» نام دارد، به کاربران اجازه می‌دهد یادداشت‌ها، یادآوری‌ها و لیست‌های خرید را برای خود در واتس‌اپ ارسال کنند.

قابلیت جدید واتس اپ امکان ارسال پیام به خودتان

روز دوشنبه، اپلیکیشن پیام‌رسانی فوری متعلق به متا از عرضه قابلیت جدید پیام‌رسانی خبر داد که در هفته‌های آینده به همه کاربران اندروید و آیفون دسترسی پیدا خواهد کرد. و این ویژگی در سطح جهانی آغاز شده است.

کاربران هنگام ایجاد یک چت جدید، مخاطب خود را در بالای لیست مخاطبین در واتس اپ می بینند. با ضربه زدن روی آن مخاطب، آنها به صفحه چت می‌روند که می‌توانند از آن برای ارسال پیام به خودشان استفاده کنند.

اگرچه ویژگی بومی ارسال پیام به خودتان در واتس اپ جدید است، برخی از کاربران مدتی است که از یک راه حل استفاده می کنند. قبلاً می‌توانید با استفاده از ویژگی «کلیک برای چت» برنامه برای خود پیام ارسال کنید. کاربران همچنین می‌توانند پیام‌های خود چت خود را در بالای لیست مکالمه سنجاق کنندتا لازم نباشد آنرا بین چت‌های خود جستجو کنند.

رقیب واتس اپ Signal یک ویژگی به نام Note to Self دارد که به شما امکان می‌دهد پیام‌هایی را برای استفاده شخصی ایجاد کنید. با این حال، برخلاف ویژگی تازه راه‌اندازی واتس‌اپ که از بالای لیست مخاطبین در برنامه قابل دسترسی است، سیگنال نمایه شما را در بالای لیست گیرندگان پیشنهاد نمی‌کند. کاربران برای استفاده از این ویژگی باید ورودی تماس “Note to Self” را جستجو و انتخاب کنند.

تلگرام همچنین ویژگی مشابهی به نام پیام‌های ذخیره شده را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد هر پیام مهمی را نشانه‌گذاری کنند و همچنین یادداشت‌ها و یادآوری‌های خود را که در آینده قابل دسترسی هستند ذخیره کنند. پیام‌ها پس از ذخیره‌سازی از بالای صفحه چت قابل دسترسی هستند. با این حال، کاربران تلگرام در ابتدا باید با ضربه زدن روی منوی همبرگر در اندروید یا از طریق منوی تنظیمات در iOS به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.