• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

مشکل وریا غفوری رفع شد و به تمرینات فولاد خوزستان بازگشت

  • کد خبر : 44331
  • 29 نوامبر 2022 - 16:41
مشکل وریا غفوری رفع شد و به تمرینات فولاد خوزستان بازگشت

سایت باشگاه فولاد خوزستان، نوشت که با پیگیری های دولت و به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ مشکل وریا غفوری رفع شد و به تمرینات فولاد خوزستان بازگشت.

مشکل وریا غفوری رفع شد و به تمرینات فولاد خوزستان بازگشت

در اطلاعیه باشگاه فولاد آمده است:

«با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت مسئولان، مشکل بازیکن تیم فولاد خوزستان رفع شد و به اطلاع هواداران می رساند که با پیگیری های دولت محترم و به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ مشکل پیش آمده برای وریا غفوری رفع و این بازیکن تیم بزرگسالان باشگاه فولاد خوزستان به زودی به تمرینات تیم می پیوندد.»

این مطلب هم برایتان مفید است. واکنش رسانه‌های خارجی به بازداشت وریا غفوری

وریا غفوری آزاد شد

وریا غفوری آزاد شد خبری که برای بار دوم در روزهای اخیر منتشر میشود با این تفاوت که اینبار این خبر تکذیب نخواهد شد و اعلام رسمی دستگاه قضا را به دنبال دارد.

پس از آنکه در روزهای گذشته خبر آزادی وریا غفوری توسط خبرآنلاین و در ادامه دیگر رسانه ها به نقل از این خبرگزاری مخابره شد، خبرگزاری ایرنا و همچنین خانواده وریا این خبر را تکذیب کردند تا نگرانی ها در خصوص غفوری همچنان ادامه یابد.اما امروز نهایتا وریا غفوری به قید وثیقه آزاد شد.

خبر دستگیری وریا غفوری دفاع راست تیم فولاد خوزستان، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران تبدیل به خبر اول رسانه‌های ورزشی و غیرورزشی ایران شده بود. در رسانه‌ها اینگونه عنوان شد که اتهام غفوری تبلیغ علیه نظام و توهین و تخریب تیم ملی فوتبال ایران است. خبر بازداشت غفوری به سرعت با واکنش پررنگ اهالی هنر، سیاست و ورزش کشور رو به رو شد و موج حمایت از این فوتبالیست محبوب به اوج خود رسید؛ موجی که حتی باعث شد خبر بازداشت وی تبدیل به تیتر بسیاری از نشریات معتبر جهان شود و بسیاری از بازیکنان پیشین تیم ملی ایران پس از برد بزرگ ایران برابر ولز به جای گفتن از آن به وریا غفوری بپردازند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.