• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

خطر مشابه جمال خاشقچی در کمین رعنا رحیم‌پور

  • کد خبر : 44356
  • 30 نوامبر 2022 - 12:03

هفته نامه نشریه آگاه :با توجه به وابستگی شبکه اینترنشنال به دستگاه اطلاعاتی سعودی و ماجرای قتل جمال خاشقچی که یکی از دلایل آن فاش کردن منبع مالی ایران اینترنشنال بود، حذف فیزیکی یا هر اتفاقی برای رعنا رحیم‌پور از سوی پشت‌پرده این شبکه محتمل است.»

خطر مشابه جمال خاشقچی در کمین رعنا رحیم‌پور

هفته‌نامه جامعه آگاه در نخستین شماره خود، با اشاره به ماجرای فایل صوتی منتشر شده از مجری بی‌بی‌سی فارسی در فضای مجازی، نوشت «خطر مشابه جمال خاشقچی در کمین رعنا رحیم‌پور».

در هفته‌نامه «جامعه آگاه» در این مطلب به سخنان ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه مبنی بر اینکه رحیم‌پور می‌تواند به ایران بازگردد اشاره شده و، نوشته «هجمه‌ها علیه مجری بی‌بی‌سی تا حدی بود که او صفحه اینستاگرام و توییتر خود را پاک کرد و از کار خبرنگاری اعلام کناره‌گیری کرد.»

یکی از دلایل قتل جمال خاشقچی فاش کردن منبع مالی ایران اینترنشنال بود

در این مطلب همچنین آوره شده که «با توجه به وابستگی شبکه اینترنشنال به دستگاه اطلاعاتی سعودی و ماجرای قتل جمال خاشقچی که یکی از دلایل آن فاش کردن منبع مالی ایران اینترنشنال بود، حذف فیزیکی یا هر اتفاقی برای رعنا رحیم‌پور از سوی پشت‌پرده این شبکه محتمل است.»

هفته نامه نشریه آگاه

مدیرمسئول این نشریه ‌رضا غلامحسین‌نژاد است که تهیه‌کننده برنامه «بدون توقف» در شبکه ۳ سیما بوده است.‌

سردبیر این نشریه هم حدیثه سوختانلو است. او در سابقه خود مدیریت روابط عمومی برنامه «اعجوبه‌ها» در صداوسیما را دارد و در روزنامه‌ رسالت از روزنامه‌های جناح راست سنتی و وبسایت اصولگرای نسیم‌آنلاین هم فعالیت داشته است.

رعنا رحیم پور کیست؟

رعنا رحیم پور روزنامه نگار ایرانی-بریتانیایی است که برای سرویس جهانی بی بی سی کار می کند. رحیم پور مجری ارشد بی بی سی فارسی است. او متولد ۱۹ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران مجری و گوینده است.

فارغ التحصیل لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و  کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه الزهرا است و پدرش را از دست داده و یک برادر دارد.بر اساس اطلاعات موجود او با مردهای متعددی ارتباط داشته و هیچگاه اعلام نکرده که پدر فرزندانش چه کسی است.

افشای فایل صوتی  از رعنا رحیم‌پور خبرنگار بی‌بی‌سی

در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ ایران دو فایل صوتی  از مکالمات رعنا رحیم‌پور خبرنگار بی‌بی‌سی افشا شده که اوبا صراحت از طراحی شبکه سعودی اینترنشنال برای تجزیه ایران، می‌گوید.

 در مکالمه ای  که از او افشا شده، خبرنگار بی‌بی‌سی تاکید داشت که هدف پشت‌پرده آشوب‌طلبی‌ها نه دموکراسی، بلکه تجزیه است!  رحیم‌پور می‌گوید: «باید بفهمید منظور من چیه؟ کشورهای منطقه ایران دموکراتیک که نمی‌خواهند.»

او سپس به شورش‌های خیابانی اشاره و می‌گوید، «از خشونتی که در روزهای اخیر دیده ترسیده و تعجب کرده» و اگر این روند ادامه پیدا کند «به سمت جنگ داخلی پیش خواهد رفت»

او می‌گوید: «جنگ داخلی مگه چطوریه؟ طرف می‌گوید دفعه بعد سرت را می‌بریم»

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.