• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

هادی چوپان قهرمان مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ شد

  • کد خبر : 44709
  • 18 دسامبر 2022 - 11:38

پایگاه خبری دخالت به نقل از ورزش سه ، مسابقات مسترالمپیا که هر ساله در اواخر سال میلادی به میزبانی شهر لاس وگاس آمریکا با حضور برترین بدنسازان حرفه ای جهان برگزار می شود، امسال نیز شاهد حضور هادی چوپان به عنوان یکی از مدعیان اصلی بردن “ساندو” بود.

هادی چوپان، پادشاه سنگین وزن بدنسازی جهان

چوپان که در سال های اخیر به عناوین سومی و چهارمی این رویداد دست یافته بود، امسال نیز با مربیگری “هنی رامبد” یکی از برترین مربیان دنیا در استیج مسترالمپیا حاضر شد. این در حالی بود که تعدادی از بدنسازان ایرانی که مجوز حضور در این رویداد کسب کرده بودند، به دلیل عدم صدور ویزا نتوانستند خودشان را به استیج المپیا برسانند.

در دو سال اخیر بیگ رامی، غول مصری با بدنی پرحجم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسترالمپیا شده بود و امسال نیز گمانه زنی ها تا قبل از رفتن مدعیان روی استیج بیشتر خبر از سومین قهرمانی متوالی بیگ رامی می داد.

اما وقتی دیروز مدعیان سنگین وزن بیلدینگ مسترالمپیا روی استیج رفتند، بدن فوق العاده هادی چوپان همه کارشناسان را شگفت زده کرد. این پسر ایرانی که سال ها برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کرده بود و بارها در مصاحبه های خود از زندگی سختش که با گچ کاری می گذراند، گفته بود، بامداد امروز هم در فینال مسترالمپیا با رقبای سرشناس خود رقابت کرد.

 

و اما همان لحظه ای که همه ایرانی ها منتظرش بودند و هادی چوپان رویای خود را در سر می پروراند، در نهایت فرا رسید. هادی چوپان برای اولین بار به عنوان یک ایرانی قهرمان مسترالمپیا شد و حالا با ساندو(جایزه ویژه قهرمان مسترالمپیا) به ایران بازخواهد گذشت.

این یک قهرمانی تاریخی نه تنها برای ایران، بلکه برای آسیایی هاست که آخرین بار حدود ۴۰ سال قبل توسط یک بدنساز لبنانی به چنین عنوانی دست یافته بودند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44709

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.