• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
14

جزئیات تیراندازی به تعدادی از بانک ها و مغازه ها در اصفهان اعلام شد

  • کد خبر : 44725
  • 18 دسامبر 2022 - 14:13
جزئیات تیراندازی به تعدادی از بانک ها و مغازه ها در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اعلام کرد فردی که به ۲ بانک و ۳۰ مغازه باعث تخریب و ایجاد خسارت به آن‌ها شده بود در عملیات ضربتی ماموران دستگیر شد.

تیراندازی به تعدادی از بانک ها و مغازه ها در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی وصول شکایت تعدادی از متصدیان واحد‌های صنفی یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اصفهان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در نیمه‌های شب اقدام به تیراندازی به مغازه‌های آن‌ها کرده و باعث تخریب شیشه‌ها و ایجاد خسارت به آن‌ها شده است موضوع در دستور کار ویژه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

به این منظور گشت‌های ویژه فعال و اقدامات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عامل این تیراندازی‌ها انجام دادند و سرانجام یکی از واحد‌های گشتی حین گشت زنی فردی که در حال تیراندازی به سمت شیشه مغازه‌ها بود را مشاهده و بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

متهم با شبکه‌های ضد انقلاب و معاند در ارتباط بوده است

وی تصریح کرد: متهم به محض مشاهده ماموران با یک دستگاه خودروی سواری قصد داشت فرار کند که با هوشیاری و اقدام سریع مأموران خودرو متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۱۷۰ عدد فشنگ مربوطه کشف شد. متهم پس از انتقال به یگان انتظامی در تحقیقات صورت گرفته به ۳۰ فقره تیراندازی به مغازه و ۲ بانک در منطقه دشتی اصفهان اعتراف کرد.

در بررسی گوشی تلفن همراه متهم مشخص شد وی با شبکه‌های ضد انقلاب و معاند در ارتباط بوده و تحت تاثیر این شبکه‌ها دست به این عمل مجرمانه زده است که در این‌باره پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.