• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

۳ راهکار نجات کسب و کارها با فیلتر شدن اینستاگرام

  • کد خبر : 44805
  • 24 دسامبر 2022 - 12:35
3 راهکار نجات کسب و کارها با فیلتر شدن اینستاگرام

حتما برایتان اسن سوال پیش آمده است که چگونه می توانیم با وجود فیلتر شدن اینستاگرام، فروش اینترنتی خود را همچنان داشته باشیم! و راهکار نجات کسب و کارها با فیلتر شدن اینستاگرام چیست؟

راهکار نجات کسب و کارها با فیلتر شدن اینستاگرام

بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک در اینستاگرام فعالیت داشتند و با فروش اینترنتی کسب درآمد داشتند. اما حالا با فیلتر شدن اینستاگرام، راهکارهای نجات کسب و کارها چیست برای دانستن آن با ما همراه باشید.

طراحی وبسایت و فروشگاه اینترنتی

کسب و کارهای بزرگ و کوچک بهتر است که یک وب سایت اختصاصی برای خود داشته باشند! با همه گیر شدن ویروس کرونا در سالهای اخیر و با وجود قرنطینه تقریبا همه کسب و کارها به فروش اینترنتی روی آوردند و جالب این است که تا سال ۲۰۳۰ هر کسب و کاری که در زمینه اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ فعالیت نداشته باشد به صورت اتوماتیک باید از بازار حذف خواهند شد.

با فیلتر شدن کامل اینستاگرام، شما همه مشتریان و اطلاعات آن ها را از دست می دهید اما اگر یک وب سایت اختصاصی برای کسب خودتان داشته باشید هرگز فیلتر نخواهد شد! و همیشه یک دیتابیس قوی از مشتریان خود خواهید داشت.

اگر یک سایت خوب و قوی داشته باشید نیاز به چت ندارید و مشتری در هر ساعت از شبانه روز، اطلاعات کامل محصولات را مطالعه می کند و به صورت اینترنتی هزینه آن را پرداخت می کند.

حضور در شبکه های اجتماعی دیگر

به احتمال زیاد در صورت فیلتر شدن اینستاگرام، شبکه های اجتماعی دیگری فرصت بروز پیدا خواهند کرد. سعی کنید در تمامی این شبکه ها کانال و صفحه ی برند خود را بسازید. پس از گذشت چند ماه می توانید رشد هر یک از این شبکه ها را بسنجید. و سپس تصمیم بگیرید که با توجه به حضور اغلب مخاطبان کسب و کار شما، در کدام یک از این شبکه ها فعالیت بیشتری داشته باشید. ناگفته نماند که بهتر است تمام تمرکز و بودجه ی خود را بر روی یک شبکه خاص صرف نکنید. چرا که با توجه به ریسک بالای سرمایه گذاری روی شبکه های اجتماعی در ایران، ممکن است بار دیگر دچار ضرر مالی شوید.

بازاریابی موتورهای جستجو SEM

با وجود گسترش شبکه های اجتماعی، همچنان موتور های جستجو مرجع بسیاری از افراد برای یافتن نیازهایشان می باشد. بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing) یکی از بهترین راهکارها برای معرفی محصولات و فروش می باشد. در واقع در این نوع بازاریابی تلاش برای دیده شدن در صفحه اول گوگل می باشد. و در کل ۲ راه برای حضور در صفحه اول وجود دارد:

راه اندازی تبلیغ مستقیم در گوگل Google Ads

بهینه سازی برای موتور های جستجو SEO

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.