• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

۱۰ فیلم کمدی برتر که حتما باید ببینید

  • کد خبر : 44856
  • 26 دسامبر 2022 - 14:36
10 فیلم کمدی برتر که حتما باید ببینید

چه خوب است که از دغدغه ها و مشکلات روزمره دور شوید و وقت خود را صرف تماشای یک فیلم کمدی سرگرم کننده کنید. و با خانواده یا دوستان، از تماشای فیلم های کمدی و پر جنب و جوش و لذت ببرید.

فیلم کمدی خماری (۲۰۰۹)

بچه ها می خواستند یک جشن مجردی فراموش نشدنی در وگاس برگزار کنند. و اکنون آنها واقعاً باید به یاد بیاورند که دقیقاً چه اتفاقی افتاده است! ببینید فرزند چه کسی در کمد یکی از اتاق های مجلل هتل است؟ ببر چگونه وارد حمام شد؟ چگونه یکی از آنها دندان خود را از دست داد؟ و از همه مهمتر، داماد کجاست؟

مثل آب خوردن ( ۲۰۱۰)

فیلم Easy A مثل آب خوردن درباره یک دختر است که در مدرسه ای با آداب و رسوم خالصانه مورد خنده همه مدرسه قرار می گیرد. اما او ترسو نیست، او همه چیز را به دست خود می گیرد و یک موقعیت ناخوشایند را به نفع خود تبدیل می کند و بلافاصله محبوب می شود و همه پایه های مدرسه را متزلزل می کند.

پاس هال (۲۰۱۱)

قهرمان داستان چیزی را از همسرش دریافت می کند که بسیاری از مردان متاهل آرزوی آن را دارند: اجازه باز کردن روابط با زنان دیگر. همین وضعیت در خانواده دوست قدیمی او نیز پیش می آید. اما همسران شخصیت های اصلی نیز زمان را تلف نمی کنند و تصمیم می گیرند طعم آزادی را بچشند. و اینجاست که فیلم چرخش جالب جدیدی پیدا می کند.

فیلم کمدی ساقدوش ها (۲۰۱۱)

آنی در حال گذراندن بهترین دوره در زندگی شخصی خود است، جایی که سردرگمی کامل وجود دارد اما باید همه امور و مشکلات خود را کنار بگذارد، زیرا یکی از هیجان انگیزترین رویدادها در انتظار او است: جشن مجردی بهترین دوستش. دخترها به گونه ای ظاهر می شوند که پسران هرگز در خواب هم نمی بینند.

یک برنامه کامل (۲۰۱۲)

شخصیت اصلی ایزابل رویای عروسی خود را می بیند. اما یک مشکل وجود دارد: خانواده او نفرین شده اند و همه ازدواج ها همیشه به طلاق ختم می شود. اما دختر تصمیم می گیرد از سرنوشت سبقت بگیرد. وقتی دوست پسرش از او خواستگاری می کند، او اولین بازنده ای را پیدا می کند که با او روبرو می شود، عاشق او می شود و به جای طلاق، عاشق می شود.

فیلم کمدی تد (۲۰۱۲)

جان و لوری همدیگر را خیلی دوست دارند. جان درشرکت اجاره ماشین کار می کند و برنامه های بزرگی برای آینده دارد. اما، به طور غیر منتظره، دوست دیرینه جان در رابطه آنها ظاهر می شود  یک خرس عروسکی بزرگ تدی او بین آنها پاتوق می کند، ارتباطات تصادفی را انتخاب می کند و نمی خواهد دوست خود را رها کند.

ما میلرها هستیم (۲۰۱۳)

شخصیت اصلی دیوید یک خرده فروش مواد مخدر است. مشتریان اصلی او زنان خانه دار و آشپز هستند. اما او خود را فردی اصولی می داند، زیرا هرگز به کودکان مواد مخدر نمی فروشد. به نوعی دیوید تصمیم می گیرد به نوجوانانی که مشکل دارند کمک کند، اما پانک ها به او حمله می کنند و تمام پول و مواد مخدر را از بین می برند. قهرمان ما در آستانه ناامیدی است. او باید پول مورد نیاز برای مخارج را بپردازد. اما یک راه خروج وجود دارد  قرارداد برای تحویل یک محموله جدی مواد مخدر در مرز.

گرما (۲۰۱۳)

یک مامور اف‌بی‌آی و یک افسر پلیس بوستون یک وظیفه دارند: وارد شدن و خنثی کردن یک گروه قاچاق. شخصیت های اصلی ساندرا بولاک و ملیسا مک کارتی شما را به خنده وا می دارند.

لیسانس در انزوا (۲۰۱۳)

گیلبرت در حال حاضر ۵۰ سال سن دارد که ۳۰ سال از آن را با سوزان، بانوی کسل کننده ای که در تغذیه وسواس دارد، ازدواج کرده است. آنها در حال آماده شدن برای ملاقات با نامزد دخترشان لولا، توماس هستند. گیلبرت اصلا از تعطیلات پیش رو خوشحال نیست. او از خودش، از زندگی، از همسرش ناامید است، بی حوصله و تنهاست. قهرمان داستان که زندگی خوبی با سوزان نداشته است تصمیم می گیرد به هر قیمتی توماس را از ازدواج با لولا منصرف کند تا اشتباهاتش را تکرار نکند. و به این ترتیب، دو مرد بالغ، که زنان خود را فراموش کرده اند، تمام تلاش خود را می کنند.

سریال عروسی بد (۲۰۱۴)

شخصیت های اصلی فیلم موسیو ورنویل و همسرش هستند، یک زوج محترم فرانسوی بورژوا که دارای چهار دختر هستند. وظیفه اصلی چنین خانواده هایی این است که دختران خود را در اسرع وقت شوهر دهند . سه دختر قبلاً ازدواج کرده اند، فقط شوهران، آنها را ناامید کردند: اولی چینی، دومی یک عرب، و سومی یک یهودی . زمان ازدواج دختر چهارم فرا رسیده است و …..

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44856

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.