• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

عجیب ترین لوازم جانبی آیفون

  • کد خبر : 44859
  • 26 دسامبر 2022 - 15:06

آیفون یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند در جهان است. محصولات و افزونه های مفید زیادی برای این دستگاه وجود دارد، اما در کنار آنها، لوازم جانبی عجیبی وجود دارد. ما گلچینی از عجیب ترین لوازم جانبی آیفون را برای شما آماده کرده ایم با ما همراه باشید.

شارژر آیفون بند ناف

از عجیب ترین لوازم جانبی آیفون شارژر بند ناف است هیچ چیز جالبی در این به اصطلاح شارژر از نظر فنی وجود ندارد. اما از نظر بصری، احتمالاً منزجر کننده ترین شارژر است که تا به حال دیده اید. از نظر ظاهری، این ابزار شبیه یک بند ناف است. اما آنچه که بسیار چشمگیر است این است که در حالی که آیفون در حال شارژ است، سیم صورتی ۶۰ سانتی متری شروع به تپش و تکان خوردن می کند. طراح ژاپنی Mia-I-Zawa این ابزار را ​​اختراع کرده است . این که چه چیزی او را به اختراع این دستگاه ترغیب کرده است مشخص نیست.

بلندگوهای رقصنده حیوانات

این اکسسوری یک بلندگو به شکل یک گربه رقصنده کرکی زیبا است. برای اینکه ببینید حیوان خانگی چگونه حرکت می کند، فقط باید گجت را به آیفون یا آیپاد خود متصل کنید و هر موسیقی را روشن کنید. یک رقص سبک و جلف هر کسی را لبخند می‌زند. خب فایده اش چیست برای همه یک راز باقی مانده است.

کیسنجرعجیب ترین لوازم جانبی آیفون

این اکسسوری امکان تبادل بوسه را از راه دور به شما می دهد. کیسنجر از نظر ظاهری مانند یک قاب گوشی هوشمند حجیم غیرمعمول به نظر می رسد. در قسمت پایین یک سطح لمسی سیلیکونی با سنسورهای نیروی بسیار حساس و بسیار حساس به لمس وجود دارد که به شما امکان می دهد کوچکترین حرکات لب را با حداکثر دقت ثبت کنید. برای استفاده از این لوازم جانبی عجیب کافی است آن را از طریق جک صدا به آیفون یا آیپاد خود متصل کرده و اپلیکیشن موبایل را راه اندازی کنید. و برای ارسال یک بوسه برای عزیزتان، فقط لب های خود را به سطح سیلیکونی فشار دهید. به نوبه خود، گیرنده با نصب برنامه و قرار دادن کیسینجر گوشی هوشمند خود، دقیقاً همان بوسه ای را دریافت می کند که مخاطب برای او ارسال کرده است. فقط تصور کنید این دیوانه که گوشی هوشمند خود را در یک مکان عمومی می بوسد چه شکلی خواهد بود؟

 

قاب آیفون هانا

قاب آیفون هانا با بینی غول پیکر، ادعا می کند که آیفون شما را ایمن نگه می دارد. و علاوه بر این، راحت است که هدفون را در سوراخ های بینی تا کنید. و می توانید هنگام صحبت با تلفن، دو انگشت خود را در سوراخ بینی قاب خود قرار دهید.

عجیب ترین لوازم جانبی آیفون

قاب گوش

این یکی دیگر از قاب‌های نسبتاً عجیب آیفون به شکل یک گوش سیلیکونی بزرگ است. اگر می‌خواهید همه را شاد کنید، قطعاً این ابزار برای شما ساخته شده است. سوراخی برای دوربین ندارد، نه دکمه ها و کانکتورها. این فقط یک گوش بزرگ است که روی تلفن پوشیده می شود. Gizmo در دسته های کوچک تولید می شود، بنابراین به احتمال زیاد چنین خریدی تقریبا انحصاری خواهد بود.

مینی پنکه

مزایای این دستگاه برای کسانی که اغلب در تابستان های گرم با وسایل نقلیه عمومی سفر می کنند. البته این کولر نیست اما می توان با آن کمی خنک شد. این گجت کوچک به راحتی در جیب یا کیف شما جای می گیرد و از طریق جک هدفون به گوشی هوشمند شما متصل می شود.

بادسنج

این لوازم جانبی به احتمال زیاد برای هواشناسان آماتور یا افرادی با تخصص محدود در نظر گرفته شده است. از طریق جک هدفون متصل می شود و می تواند به سرعت و با دقت شدت باد را اندازه گیری کند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.