• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
18

فرماندار نیویورک هم تولید کمپوست انسانی پس از مرگ را قانونی کرد

  • کد خبر : 44924
  • 03 ژانویه 2023 - 11:14

فرماندار نیویورک هم تولید کمپوست انسانی پس از مرگ را قانونی کرد و نیویورک ششمین ایالتی شد که از سال ۲۰۱۹ قانونی را تصویب کرد و به نیویورکی ها امکان دسترسی به روش سبز و جایگزین دفن را داد.

کتی هوچول، فرماندار نیویورک، روز شنبه تبدیل انسان به کود پس از مرگ که کمپوست سازی یا پایان دادن به انسان شناخته می شود، پس از مرگ را قانونی اعلام کرد.

فرماندار نیویورک هم تولید کمپوست انسانی پس از مرگ را قانونی کرد

این اقدام قانونی، این ایالت را به ششمین ایالت تبدیل می کند که از سال ۲۰۱۹ این کار را انجام می دهد و به نیویورکی ها امکان دسترسی به روش سبز و جایگزین دفن را می دهد که دوستدار محیط زیست تلقی می شود.

اما مردگان را نمی توان به سادگی روی انبوه کمپوست پرتاب کرد: بقایا باید به یک شرکت گورستانی که دارای تاییدیه به عنوان یک مرکز کاهش آلی است، به طور مناسب نگهداری و تهویه شود.

واشنگتن اولین ایالتی بود که در سال ۲۰۱۹ تولید کمپوست انسانی را قانونی کرد، پس از آن کلرادو و اورگان در سال ۲۰۲۱، سپس ورمونت و کالیفرنیا بعداً در سال ۲۰۲۲ قرار گرفتند.

نحوه کمپوست انسان پس از مرگ

در بیشتر موارد، فرد متوفی را در یک ظرف نیمه باز قابل استفاده مجدد قرار می دهند که حاوی بستر مناسب – تراشه های چوب، یونجه یا کاه برای انجام کار میکروب ها است. در پایان این فرآیند، جسد انسان به خاک متراکم مواد مغذی، معادل ۳۶ کیسه خاک تولید می شود که می تواند به عنوان کود استفاده شود.

میشل منتر، مدیر قبرستان طبیعی گرین اسپرینگ در مرکز نیویورک، گفت: «هر کاری که می‌توانیم برای دور کردن مردم از آسترهای بتنی و تابوت‌های فانتزی و چوبی و مومیایی کردن انجام می دهیم، و از آن حمایت کنیم.

هوچول بر سر این موضوع در یک دوراهی سیاسی قرار گرفته بود. او گفته است که یک آمریکایی ایرلندی-آمریکایی مغرور است و اغلب از اینکه ریشه های ایرلندی و کاتولیک او بر دیدگاه سیاسی او تأثیر گذاشته است، صحبت کرده است.

کنفرانس کاتولیک ایالت نیویورک پیروان کلیسا را ​​تشویق کرده بود که هوچول را برای وتوی این لایحه تحت فشار قرار دهند. به گفته پیک کاتولیک، این سازمان استدلال می کند که این روند “احترام به بقایای بدن را ایجاد نمی کند”.

دنیس پوست، مدیر اجرایی این سازمان، در بیانیه‌ای گفت: «فرآیندی که برای بازگرداندن خرده‌های سبزیجات به زمین کاملاً مناسب است، لزوماً برای بدن انسان مناسب نیست».

از طرف دیگر، حامیان مرگ خوب از فرماندار خواستند تا امضا کند و یک سری کارت های تزئینی رنگی با مضامین «من را کمپوست کن» و «من می خواهم یک درخت باشم» را برای فرماندار ارسال کردند.

برخی دیگر استدلال کردند که مردم خواهان روشی هستند که مطابق با نحوه زندگی خود باشند. کاترینا اسپید، بنیانگذار ،یک خانه خاکسپاری سبز در سیاتل که کمپوست انسانی را ارائه می دهد، می گوید: «سوزاندن از سوخت های فسیلی استفاده می کند و خاکسپاری از زمین های زیادی استفاده می کند و ردپای کربن دارد.

اسپید گفت: «برای بسیاری از مردم تبدیل شدن به خاکی که بتوان آن را به باغ یا درخت تبدیل کرد، بسیار تأثیرگذار است. دیگر پیشگامان کاهش طبیعی ارگانیک نه تنها خدمات کمپوست سازی انسانی، دفن سبز و سوزاندن آب (آکوماسیون AKA) را ارائه می دهند.

طرفداران ترمیم می گویند که این فرآیند اقتصادی و همچنین محیطی است، با تغییر بدن در عرض شش تا هشت هفته.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.