• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

حقیقت انتقال مسی به الهلال چیست؟

  • کد خبر : 44982
  • 08 ژانویه 2023 - 11:42
حقیقت انتقال مسی به الهلال چیست؟

حقیقت انتقال مسی به الهلال چیست؟ با پیوستن رونالدو به النصر، گزارش هایی مبنی بر انتقال لیونل مسی آرژانتینی به رقیبش، باشگاه الهلال، منتشر شد.

حقیقت انتقال مسی به الهلال چیست؟

روزنامه اماراتی الخلیج اشاره کرد که الهلال به مسی پیشنهاد قراردادی داده است که براساس آن او ۶۰ میلیون یورو در هر فصل دریافت می کند.مدت زمان آن قرارداد فاش نشد، اما پیشنهاد الهلال به مسی توسط بیش از یک منبع دیگر هم تایید شد.

مدت قرارداد مسی با پاری سن ژرمن چقدر است؟

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن تا تابستان ۲۰۲۲ تمدید شده است که به این معنی است که قرارداد او در پایان فصل جاری به پایان می رسد.

باشگاه های زیادی اخیرا با مسی قرارداد بسته اند تا از این واقعیت استفاده کنند که قرارداد او با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به پایان رسیده است.

پاری سن ژرمن می خواهد به مسی یک قرارداد جدید پیشنهاد دهد تا اطمینان حاصل کند که او تا زمانی که ممکن است با این تیم ادامه می دهد و قبل از ارائه این پیشنهاد تا پایان رقابت های آرژانتین در جام جهانی منتظر ماند.

علاوه بر پاری سن ژرمن، مسی به بازگشت به بارسلونا اسپانیا نیز لینک شده است، زیرا باشگاه کاتالانی به دنبال بازنشستگی اسطوره بلوگرانا در این تیم است.

مسی همچنین به اینترمیامی در لیگ آمریکا پیوند خورده است و گزارش ها نیز از نزدیک شدن به توافق بین دو طرف خبر می دهند، اما حداقل فعلاً بعید به نظر می رسد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.