• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

قانون شکنی بزرگ عربستان به خاطر رونالدو / مقامات “چشم خود را ببندند”

  • کد خبر : 44988
  • 09 ژانویه 2023 - 10:23
قانون شکنی بزرگ عربستان به خاطر رونالدو و جورجیانا / مقامات "چشم خود را ببندند"

قانون شکنی بزرگ عربستان به خاطر رونالدو و شریک زندگیش جورجیانا ، آنها با هم هستند اما ازدواج نکرده اند و طبق قوانین عربستان، زندگی مشترک در یک خانه بدون ازدواج غیرقانونی است.

قانون شکنی بزرگ عربستان به خاطر رونالدو و جورجیانا

کریستیانو رونالدو و شریک قدیمی اش جورجینا رودریگز قرار است با زندگی مشترک در عربستان قانون را زیر پا بگذارند. رونالدو و جورجینا با هم هستند اما ازدواج نکرده اند و طبق قوانین عربستان، زندگی در یک خانه بدون ازدواج غیرقانونی است، اما انتظار نمی رود که توسط مقامات مجازات شوند.

این مطلب را از دست ندهید. حقیقت انتقال مسی به الهلال چیست؟

مقامات “چشم خود را ببندند”

این بازیکن ۳۷ ساله ماه گذشته پس از جدایی سخت از منچستریونایتد به النصر پیوست ، به دلیل وضعیت رونالدو به عنوان یکی از بازاری ترین ورزشکاران جهان، بعید است که ستاره پرتغالی مجازات شود.

دو وکیل سعودی، در این مورد اظهار نظر کردند.یکی از آنها می گوید: «اگرچه قوانین هنوز هم زندگی مشترک بدون عقد را ممنوع می کند، اما مقامات شروع به چشم پوشی کرده اند. البته در مواقعی که مشکل یا جرمی وجود داشته باشد از این قوانین استفاده می شود.»امروز مقامات عربستان سعودی در این موضوع [در مورد خارجی ها] دخالت نمی کنند، اما قانون همچنان زندگی مشترک خارج از ازدواج را ممنوع می کند.

یکی دیگر از حقوقدانان گفت: «مقامات عربستان سعودی امروز در این موضوع (در مورد خارجی ها) دخالت نمی کنند، اما قانون همچنان زندگی مشترک خارج از ازدواج را ممنوع می کند.

رونالدو زمانی با جورجیانا رودریگز آشنا شد که در سال ۲۰۱۶ برای رئال مادرید بازی می کرد آنها دو فرزند به نام های بلا و آلانا دارند.رونالدو همچنین دارای سه فرزند دیگر کریستیانو جونیور و اوا و متئو که دوقلو هستند دارد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.