• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

۵ شهر دنیا که پوشیدن لباس در آنها مطلقاً ممنوع است + عکس

  • کد خبر : 45077
  • 16 ژانویه 2023 - 13:41

در برخی از شهرهای دنیا پوشیدن لباس مطلقاً ممنوع است ، و در صورت سرپیچی جریمه های سنگینی در وضع می شود.برای اینکه بدانید ۵ شهر دنیا که پوشیدن لباس در آنها مطلقاً ممنوع است کدام نقاط در دنیا هستند با ما همراه شوید.

۵ شهر دنیا که پوشیدن لباس در آنها مطلقاً ممنوع است

در عصر حجر، مردم بدون لباس رفت و آمد می کردند و این امر در آن زمان بسیار رایج تلقی می شد. با این حال، با پیشرفت و توسعه، مردم شروع به تولید لباس برای پوشاندن بدن کردند و به این ترتیب ما به تدریج با این سبک زندگی سازگار شدیم. اما اگر به شما بگوییم کشورهایی در دنیا هستند که می‌توانید بدون لباس در آنها پرسه بزنید، چه خواهید گفت؟ شاید پس از شنیدن این موضوع، حتماً می گویید در این دوران، چه کسی می تواند کارهای روزمره خود را بدون لباس انجام دهد!

جشنواره هنر برهنه در اتریش

مردم از سراسر جهان برای شرکت در این جشنواره می آیند، در این جشنواره، انواع مختلفی از کارهای هنری را روی بدن برهنه انجام می‌دهند. بدن مدل ها تبدیل به بوم نقاشی برای هنرمندان می شود.

این بزرگترین جشنواره نقاشی بدن در جهان است و بیش از ۲۰ سال است که ادامه دارد. این جشنواره معمولا در اواخر جولای هر سال برگزار می شود.

شهر برهنه در Cap d’Agde، فرانسه

بله، مردم بدون لباس در شهر پرسه می زنند. شاید تعجب کنید که بدانید همه اینها کاملاً قانونی است و هیچ کس حتی نمی تواند شکایت کند. در این شهر افراد را خواهید دید که برهنه در فضای باز پرسه می زنند، نه مردم در این شهر به خاطر پوشیدن لباس جریمه می شوند و حتی در ادارات این شهر همه برهنه هستند.

این شهر تفرجگاهی افسانه ای برهنگان در جنوب فرانسه هر تابستان ۳۰۰۰۰۰ بازدیدکننده را به خود جذب می کند. بدیهی است این شهر منحرف یا افرادی که از لحاظ جنسی «گرسنه» هستند، ندارند، از این رو، راه رفتن برهنه بدون چشم پوشی از هرگونه فعالیت مجرمانه کاملاً قانونی است.

حمام برهنه چشمه های آب گرم در تویکو

چگونه می توانیم توکیو، پایتخت ژاپن را فراموش کنیم، آنجا یک چشمه آب گرم معروف وجود دارد که مردم با برهنه بودن از آب لذت می برند. یک چشمه آب گرم جداگانه برای زنان و یک چشمه آب گرم برای مردان وجود دارد . بسیاری از بیماری ها نیز با استحمام در چشمه آب گرم برطرف می شود .

پارک شهر در مونیخ آلمان

در این پارک مردم از دهه ۱۹۶۰ تمرین برهنگی می کنند! این یکی از بزرگترین پارک های شهری اروپا است که تقریباً ۹۸۸ هکتار وسعت دارد. در اینجا مردم در حالی که از درخشش های خورشید لذت می برند، کاملاً برهنه هستند.

5 شهر دنیا که پوشیدن لباس در آنها مطلقاً ممنوع است + عکس

ساحل برهنه در فلوریدا، ایالات متحده آمریکا

ساحل هالوور در میامی، فلوریدا یکی از مکان هایی است که لباس پوشیدن یا نپوشیدن آن به شما بستگی دارد. اما مردم برای لذت بردن از حمام آفتاب در آنجا لباس نمی پوشند.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.