• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

سه علامت زودیاک در طالع بینی چینی که در سال ۲۰۲۳ موفق خواهند بود

  • کد خبر : 45134
  • 19 ژانویه 2023 - 12:32
سه علامت زودیاک در طالع بینی چینی که در سال 2023 موفق خواهند شد

امسال سال نو چینی، در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳، وارد سال خرگوش خواهیم شد.در طالع بینی چینی، خرگوش به عنوان “باهوش، با فرهنگ و خلاق” توصیف می شود، اما تنها سه حیوان هستند که بیشترین سازگاری را با خرگوش دارند که امسال بیشترین شانس را خواهند داشت.

سه علامت زودیاک چینی که در سال ۲۰۲۳ موفق خواهند بود

با توجه به زودیاک چینی، سه علامت وجود دارد که موفق خواهند شد. آنها خوک، میمون و سگ هستند.

خوک (متحد خرگوش)

متولدین سالهای: ۱۹۳۵، ۱۹۴۷، ۱۹۵۹، ۱۹۷۱، ۱۹۸۳، ۱۹۹۵، ۲۰۰۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۳۱

خوک و خرگوش به دلیل “شخصیت ملایم، مهربان و راحت” آنها به طور کلی علائم سازگار در نظر گرفته می شوند. اکسپرس گزارش می دهد که این ویژگی ها به آنها اجازه می دهد به خوبی کنار بیایند و از شرکت یکدیگر لذت ببرند.

آنها همچنین ممکن است علایق و ارزش های مشابهی داشته باشند و بتوانند یکدیگر را درک کرده و از یکدیگر قدردانی کنند. در مورد آنچه که سال خرگوش برای خوک به ارمغان می آورد، “انتظار سالی پر از سلامتی و تندرستی داشته باشید”. همچنین زمان بسیار خوبی برای “تمرکز بر مراقبت از خود و انتخاب های سبک زندگی سالم” است.

از نظر مالی، “پتانسیل زیادی برای رشد و موفقیت” در ۱۳ ماه آینده وجود دارد، و همچنین “زمان عالی” برای پس انداز، بودجه و سرمایه گذاری در اهداف بلندمدت مالی است.

برای عشق و روابط، متخصصان طالع بینی ادعا می کنند “خوک می تواند سالی هیجان انگیز و پرماجرا داشته باشد”.

اعداد خوش شانس برای افراد خوک در سال ۲۰۲۳ عبارتند از: ۴۴، ۲۲، ۱۵ و ۲۸٫

میمون (شریک تجاری خرگوش)

متولدین سالهای: ۱۹۴۴، ۱۹۵۶، ۱۹۶۸، ۱۹۸۰، ۱۹۹۲، ۲۰۰۴، ۲۰۱۶، ۲۰۲۸٫

در زودیاک چینی، میمون و خرگوش به دلیل “هوش، خلاقیت و اجتماعی بودن” کاملاً سازگار هستند. این دو حیوان همچنین “علائق و ارزش های مشابهی دارند”.

متولدین سال میمون در سال ۲۰۲۳ خوش شانس خواهند بود و میمون ها باید “روی ارتباطات، کار در محل کار و کارهای روزمره تمرکز کنند”. اخترشناسان توصیه می کنند “ورزش های بیشتری انجام دهید، استراحت بیشتری داشته باشید و اضافه کاری را متوقف کنید”.

در عشق، کسانی که در علامت چینی میمون هستند “باید با تمام ترس ها یا عدم اطمینان خود در مورد رابطه خود با عزیزشان روبرو شوند”.

ادعاهایی وجود دارد که میمون ها ممکن است مجبور شوند با عشق های گذشته روبرو شوند و شادی ها یا شکست های گذشته را برای بهبود در روابط فعلی یا آینده تجزیه و تحلیل کنند.

اعداد خوش شانس برای افراد میمون در سال ۲۰۲۳ عبارتند از: چهار و نه.

سگ (دوست مخفی خرگوش)

متولدین سالهای: ۱۹۴۶، ۱۹۵۸، ۱۹۷۰، ۱۹۸۲، ۱۹۹۴، ۲۰۰۶، ۲۰۱۸ و ۲۰۳۰٫

گفته می شود سال ۲۰۲۳ سالی است که داگ “به اهداف عاشقانه خود دست می یابد و با یک فرد دیگر ملاقات می کند”. در نیمه اول سال منتظر “معاینه گاه به گاه” باشید و تا تابستان، “چیزها به طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد” و به یک رابطه جدی تر منجر می شود.

سگ ها بیشترین سازگاری را با میمون، خرگوش، ببر و اسب دارند و کمترین سازگاری را با بز و اژدها دارند.

گفته می شود در این مدت، سگ ها موفقیت مالی را تجربه می کنند – با پتانسیل یک پیشنهاد شغلی خوب. طبق گفته زودیاک چینی، به طور کلی، ۱۳ ماه آینده برای متولدین سال سگ دوره «رشد و رضایت» خواهد بود.

اعداد خوش شانس برای افراد سگ در سال ۲۰۲۳ عبارتند از: پنج، نه، ۲۳، ۴۲، ۵۶، ۶۳٫

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.