• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

بهترین گوشی های آیفون از ۱۸ تا ۷۰ میلیون تومان کدامند؟

  • کد خبر : 45172
  • 23 ژانویه 2023 - 0:21
بهترین گوشی های آیفون از ۱۸ تا ۷۰ میلیون تومان کدامند؟

گوشی های آیفون اپل از محبوب‌ترین گوشی ها در دنیا و همچنین ایران بوده‌اند و خیلی از افراد هر بودجه ای خواهان خرید گوشی های آیفون هستند و می خواهند بدانند بهترین آیفون کدام مدل است؟‌ آیا با هر بودجه‌ای می‌توان آیفون خرید؟ برای اینکه بدانید بهترین گوشی های آیفون از ۱۸ تا ۷۰ میلیون تومان کدامند و با توجه به بودجه خود آیفون مناسب خود را بخرید با ما همراه باشید. توصیه می کنیم در صورت خرید موبایل اپل حتما از نمایندگی مجاز اپل برای بهره مندی از خدمات بهره مند شوید.

بهترین گوشی های آیفون از ۱۸ تا ۷۰ میلیون تومان کدامند؟

اپل گوشی‌های زیادی با قیمت های متفاوت دارد که البته همچنان تعداد انتخاب‌ها برای کاربران آیفون درمقایسه‌با گوشی‌های اندرویدی محدودتر است اما گزینه‌های متنوع و گیج‌کننده‌ دستگاه‌های اندرویدی در آیفون دیده نمی‌شود.

آیفون SE ۲۰۲۰

اگر برایتان مهم است که آیفون آکبند بخرید، ارزان‌ترین مدل موجود در بازار «آیفون SE نسخه‌ی ۲۰۲۰» است. این گوشی نسل دوم آیفون SE به‌لطف تراشه‌ی A13 بایونیک بو قدرتمند است که اگواهی ضدآب ip67 و امکان شارژ بی‌سیم را دارد و بدنه‌اش از شیشه و فلز ساخته شده است تا هنگام کار با گوشی، حس خوشایندی به کاربر انتقال دهد. بهره‌مندی از تاچ‌آیدی نیز حس نوستالژیکی به کاربران قدیمی آیفون القا خواهد کرد. تنها یک دوربین در قاب پشتی و یک دوربین سلفی دارد. کوپرتینویی‌ها که در طراحی دیگر محصولات خود از دو جمله‌ی مشهور طراح پاویون بارسلونا، یعنی «کمتر، بیشتر است» و «خداوند در جزئیات است» بهره‌های زیادی برده‌اند، در SE2 نیز به کمترین‌ها بسنده می‌کنند.

دو دوربین ۱۲ و ۷ مگاپیکسل اما با رقبای اندرویدی خود فاصله‌ی زیادی دارند، از‌نظر کیفیت و توانایی عکاسی و فیلم‌برداری قوی است . اما ایرادهایی هم دارد.

حاشیه‌های بسیار زیاد نمایشگر با طراحی قدیمی، نمایشگر HD کوچک با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، باتری با طول عمر بسیار کم، تک‌سیم‌کارت بودن، نداشتن شارژر (یا تولیدات قدیمی با شارژر ۵ وات داخل جعبه) و مجهزنبودن دوربین‌ها به نایت مود از مشکلات این مدل است.   تعمیر آیفون  SE 2020  v  به کارشناسان نمایندگی تعمیر گوشی اپل بسپارید.

البته موجودی نسل سوم SE روبه اتمام است و در بازار می‌توان مدل ۲۵۶ گیگابایت آیفون SE 2020 باحدود ۱۷ میلیون و پانصد هزار تومان خرید.

آیفون ۱۱

«آیفون ۱۱» و آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ و آیفون‎‌های سری ۱۳ گوشی‌هایی هستند که همچنان خط‌تولید فعالی بین محصولات اپل دارند و احتمالاً با معرفی آیفون سری ۱۴، آیفون ۱۱ هم از خط‌تولید خارج شود. و درحال‌حاضر می‌توان با ۲۵ میلیون تومان گوشی آکبند آیفون ۱۱ اپل خرید این گوشی سه دوربین قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی عریض و فوق‌عریض و سلفی، تراشه‌ی بهینه و پایدار A13 بایونیک و طراحی جدید گوشی‌های آیفون بهره می‌بردرا داراست.

آیفون ۱۱ ارزان‌ترین آیفونی است که از طراحی جدید این محصولات اپل استفاده می‌کند البته آیفون ۱۱ درمقایسه ‌با آیفون Xs، در برخی از بخش‌ها ضعیف‌تر است مثلا، نمایشگر آیفون XS پنلی از نوع سوپر رتینا OLED دارد که دقت تصویر آن ۲۴۳۶×۱۱۲۵ پیکسل است؛ ‌که پنل نمایشگر آیفون ۱۱ از نوع Liquid Retina IPS LCD و وضوح آن تنها ۸۲۸×۱۷۹۲ پیکسل است.

اما اگر نمایشگر از اولویت‌های شما است، بهتر است قید خرید آیفون ۱۱ را بزنید و با قیمتی کمتر به فکر خرید «آیفون XS» یا «XS مکس» دست‌دوم باشید. پیش از خرید آیفون دست‌دوم هم باید نکاتی را مدنظر قرار دهید که به‌زودی در مقاله‌ای جدا به آن‌ها نیز اشاره خواهیم کرد. گفتنی است قیمت نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایت تک‌سیم‌کارت آیفون ۱۱ درحدود ۲۵ میلیون تومان است.

آیفون SE2022

انتظار می رفت آیفون SE طراحی ۵ سال قبل را کنار بگذارد اما «آیفون SE3» با کمترین تغییرات درمقایسه‌با نسل قبل خود معرفی شد. تغییرات در نسل جدید آن‌قدر ناچیز است که تمام نکات منفی و مثبت نسل دوم شامل نسخه‌ی ۲۰۲۲ نیز می‌شود؛ اما از معدود تغییرات SE3 می‌توان به وجود تراشه‌ی قدرتمند A15 بایونیک اپل، ظرفیت باتری و توان شارژ کمی بیشتر، نرم‌افزار به‌روزتر و یک گیگابایت رم بیشتر از SE2 اشاره کرد.

با حدود ۲۵ تا ۲۸ میلیون تومان می‌توان سراغ مدل ۱۲۸ گیگابایت آیفون SE 2022 رفت؛ مبلغی که برای خرید یکی بهترین گوشی‌های اندرویدی کافی است. اما چنانچه  حدود پنج میلیون تومان به بودجه‌ خود اضافه کنید، خرید آیفون ۱۲ برایتان بسیار بهتر است.

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ طراحی زیبا، نمایشگر OLED چشم‌نواز و پشتیبانی از ۵G و شارژ بی‌سیم مگ‌سیف دارد و همچنین گواهی IP68 برای مقاوت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار، سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولتراواید و سلفی با عملکرد عالی و تراشه‌ی قدرتمند A14 بایونیک یکی از بهترین پکیج‌ها برای خرید آیفون نات‌اکتیو تا ۳۰ میلیون تومان است.آیفون ۱۲ تک‌سیم‌کارت ۱۲۸ گیگابایت درحال‌حاضر حدود ۳۰ میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید آیفون ۱۲ با دو سیم‌کارت حدود ۳۵ میلیون تومان پول نیاز دارید.

آیفون ۱۳

اکنون، «آیفون ۱۳» یکی از به‌روزترین گوش ها با نرم‌افزار و سخت‌افزار اپل است؛ تراشه‌ی A15 بایونیک در ترکیب با طراحی شیک و زیبا، دوربین‌های عالی، نمایشگر OLED رضایت‌بخش و پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت از ویژگی های این گوشی است .در آیفون ۱۳ پشتیبانی از توان شارژ به ۲۰ وات محدود است و نمایشگر آیفون ۱۳ هم نرخ نوسازی بیشتر از حد استاندارد ۶۰ هرتز را پشتیبانی نمی‌کند.

چنانچه  قید خرید آیفون نات‌اکتیو را بزنید، بهتر است تا حدود ۴۰ میلیون تومان «آیفون ۱۲ پرو مکس اپل» را خریداری کنید که با نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین‌های بهتر و طول عمر باتری بیشتر، ارزش خرید بیشتری دارد البته به‌روزرسانی نرم‌افزاری کمتری را دریافت خواهد کرد و تراشه‌ی آن‌ هم کمی ضعیف‌تر از تراشه‌ی به‌کاررفته در دل سری آیفون ۱۳ است.

آیفون ۱۳ پرو مکس

اگر می خواهید بهترین آیفون موجود در بازار را بخرید، که حدود ۷۰ میلیون تومان قیمت دارد «نسخه‌ی پرو مکس آیفون ۱۳» گزینه شماست که پیشرفت‌های بسیاری را درمقایسه‌با نسل پیشین خود تجربه کرده است. در این مدل افزایش ۷۰ درصدی طول عمر باتری درمقایسه‌با آیفون ۱۲ پرو مکس است که به‌لطف تراشه‌ی بهینه و فناوری ProMotion ممکن شده است. علاوه بر آیفون ها ، می توانید مک بوک های اپل را هم با قیمت مناسب خریداری نمایید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.