• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
8

ثبت‌نام سایپا ۱۴۰۱: فروش اینترنتی سایپا بهمن ماه برای سومین‌بار به مشکل خورد

  • کد خبر : 45221
  • 25 ژانویه 2023 - 17:18
فروش اینترنی

سایت فروش سایپا دیروز قرار بود ۲ خودروی شاهین در نسخه دنده دستی و کوییک R پلاس دنده اتومات را از ساعت ۱۴ به فروش برساند.

امروز ۵ بهمن‌ماه نیز سایپا ضمن عذرخواهی از مردم اعلام کرد که فعلاً سایت از دسترس خارج شده است و به‌محض برطرف‌شدن مشکل، اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز به‌دلیل عدم اجرای به‌موقع طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه سایپا و قدردانی از صبر و شکیبایی مشتریان محترم، به اطلاع می‌رساند به‌دلیل بهبود برخی موارد سیستمی در سامانه فروش محصولات گروه سایپا، این سامانه برای ساعاتی از دسترس خارج شده است.

فروش اینترنتی سایپا

امروز از ساعت ۱۴ قرار بود ۲ خودروی شاهین دستی و کوییک R پلاس اتوماتیک در سایت فروش سایپا به فروش برسد، اما کاربران از اختلال سایت خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید : شرایط خرید خود رو از بورس کالا

متقاضیان محترم از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ در صورتی که مطابق فرایند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.