• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16

محمد پسرخوش تیپ با پیرزن ۸۰ ساله ازدواج کرد/ مادر داماد جوانتر از عروس+ عکس

  • کد خبر : 45302
  • 30 ژانویه 2023 - 12:01

رابطه نامتعارفی که ملتی را شوکه کرد هنوز هم پس از سه سال به قوت خود ادامه دارد. آیریس جونز، ۸۲ ساله، در سال ۲۰۱۹ با وجود فاصله سنی زیاد، عاشق پسر مصری ، محمد احمد ابراهیم، ​​۳۶ ساله شد.

محمد پسرخوش تیپ با پیرزن ۸۰ ساله ازدواج کرد

این زوج دوست‌داشتنی در سال ۲۰۲۰ ازدواج کردند اما اخیراً مجبور شده‌اند زمانی را جدا از هم بگذرانند و باعث می‌شود آیریس متوجه شود که همسرش چه جواهری گران‌قیمت است. ماه گذشته، محمد مجبور شد برای ملاقات پدرش که بیمار شده بود، یک سفر اضطراری به قاهره برود.

آیریس آخر هفته گذشته از او در خانه استقبال کرد، سپس به این موضوع پرداخت که چقدر خوش شانس است که او را دارد. مادربزرگ بریتانیایی اهل سامرست، هنگامی که در سال ۲۰۱۹ از طریق یک صفحه فیس بوک برای آتئیست ها با محمد آشنا شد، از پا در آمد.

آنها فقط چهار روز پس از اولین ملاقات حضوری سعی کردند در قاهره ازدواج کنند، اما مدارک مناسبی نداشتند. آنها در نهایت توانستند یک سال بعد ازدواج کنند و او توانست مدت کوتاهی پس از دریافت ویزای سه ساله با او نقل مکان کند.

او در برنامه This Morning از ITV، در توصیف اولین شب ازدواج خود گفت: « ۳۵ سال هیچکس نزدیک من نبود. فکر کردم دوباره باکره شده ام.

رابطه عاشقانه این زوج باعث ایجاد شکاف در خانواده آیریس شد، زیرا دو پسرش،که هر دو در اواسط ۵۰ سالگی، نگران رابطه مادرشان با مردی که ۴۶ سال کوچکتر از اوست بودند، دارن [یکی از پسرانش] نگران است که محمد به دنبال پول است و درگیری بزرگی با هم داشتند که منجر به این شد که آیریس از او خواست خانه را ترک کند.پسر دیگر او، استیو، ۵۴ ساله، “کمی محتاط” بود، و گفت که در نهایت محمد را به عنوان پدرش می پذیرد.

اگر او برای ثروت من با من ازدواج کرده، متأسفانه ناامید خواهد شد

او خطاب به کسانی که می‌پرسیدند چرا محمد با او بوده است، گفت: «اگر او برای ثروت من با من ازدواج کند، متأسفانه ناامید خواهد شد زیرا من با حقوق بازنشستگی زندگی می‌کنم. من صادق هستم و راست می گویم و بلافاصله به او گفتم که نمی تواند مفت خور باشد.

ما در مصر به بهترین رستوران‌ها می‌رفتیم و همه چیز را ۵۰/۵۰ تقسیم می‌کردیم. محمد پذیرفته بود برای اثبات عشقش به او مدارک عروسی امضا کند. این من هستم که او می خواهد  نه خانه من.” من سال‌ها را صرف شاد کردن دیگران کرده‌ام، حالا فقط می‌خواهم قبل از مرگ با مردی که دوستش دارم ازدواج کنم.»

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.