• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
14

معضل جدید کاربران ایرانی آیفون اپلیکیشن‌ های همراه بانک از دسترس خارج شدند!

  • کد خبر : 45348
  • 01 فوریه 2023 - 0:11
معضل جدید کاربران ایرانی آیفون ! اپلیکیشن‌ های همراه بانک از دسترس خارج شدند

معضل جدید کاربران ایرانی آیفون از دسترس خارج شدن اپلیکیشن‌ های همراه بانک است . ظاهرا از اواخر شب گذشته، کاربران ایرانی که گوشی‌ آیفون دارند با معضل جدیدی مواجه شده‌اند و اپلیکیشن‌های بانکی خارج از اپ استور که از‌طریق پروفایل نصب شده‌اند،دیگر اجرا نمی‌شوند. وپروفایل این اپلیکیشن‌ها از بخش تنظیمات آیفون حذف شده است و امکان نصب دوباره آن‌ها وجود ندارد.

معضل جدید کاربران ایرانی آیفون

از وقتی که آمریکای آمریکا موجب شد اپل اپلیکیشن‌های ایرانی را از فروشگاه آنلاین اپ استور حذف کند شرکت ها به نسخه های تحت وب روی آوردند اما بعضی از اپلیکشن های ایرانی در آیفون کار می کردند اما از شب پیش همراه کارت دچار خطا شده است و پیغام می دهد «این اپلیکیشن دیگر در‌دسترس نیست» و هنگامی که کاربران به تنظیمات مراجعه می کنند می بینند که پروفایل اپلیکیشن همراه کارت حذف شده و امکان نصب دوباره آن هم وجود ندارد. بانک تجارت هم با ارسال پیامک به مشتریانش گفته است که اپلیکیشن همراه‌بانک تجارت به‌زودی از کار می‌افتد.

‌احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این محدودیت را شرکت اپل ایجاد کرده است. البته در‌حال‌حاضر، دسترسی به خدمات بانکی از طریق نسخه‌ی تحت ‌وب اپلیکیشن‌ها وجود دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.