• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
17

جزئیات درگیری مسلحانه خونین در عروسی در روستای باسفر + اولین عکس از کشته شدگان

  • کد خبر : 45422
  • 06 فوریه 2023 - 1:17
جزئیات درگیری مسلحانه خونین در عروسی در روستای باسفر + اولین عکس از کشته شدگان

در درگیری مسلحانه خونین در عروسی در روستای باسفر یکی از روستاهای خراسان رضوی ۴ نفر به قتل رسیدند.در این درگیری ۴ نفر به قتل رسیدند و ۱۰ نفر هم زخمی شدنددر میان مجروحان حال ۳ نفر وخیم است.

ظهر روز شنبه ۱۵ بهمن در روستای باسفر از توابع شهرستان رشتخوار خراسان رضوی یک اختلاف قدیمی موجب شد جشن عروسی به خون کشیده شود و در این درگیری مسلحانه ۴ نفر به قتل رسیدند.

جزئیات درگیری مسلحانه خونین در عروسی در روستای باسفر

حسین مومن زاده پسرعموی یکی از مقتولان درباره جزئیات حادثه گفت:« ۳ سال قبل درگیری طایفه ای در روستای ما منجر به قتل شد.آن دعوا بر سر موتور آب بود و متهم به قتل بعد از طی روال قانونی در آستانه قصاص است و خانواده او به عروسی آمدند و خواهرزاده مقتول اعتراض کرد موقع صرف ناهار در حسینیه روستا درگیری ابتدا با چاقو شروع شد اما خواهرزاده مقتول به خانه شان رفت و ۳ سلاح کلاشینکف و وینچستر همراه آورد و ۳ نفر تیراندازی کردند که ۴ نفر به قتل رسیدند و ۱۰ نفر هم زخمی شدند.در میان مجروحان هم حال ۳ نفر وخیم است.

آنها به کاظم و برادرش محمد که می خواستند اسلحه را از آنها بگیرند شلیک می کنند که محمد و کاظم در دم جان خود را از دست می دهند.برادران کاظم وقتی می بینند که برادرشان کشته شده است دوباره سمت در رفته و یک تیر خلاص به سر علی خالی می کنند.در این میان حسن نیز که در حسینیه حضور داشته است تیر خورده و کشته می شود و عملا تاکنون ۴ مرد به نام های محمد، علی، کاظم و حسن جان خود را از دست داده اند.این در حالی است که به دلیل بالا بودن سطح درگیری و عدم فضای کافی برای فرار افراد طبق اخبار منتشر شده ۱۵ تن با تیر های شلیک شده آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان هستند.

پسر عموی کاظم که جزو کشته شدگان درگیری است گفت: بذر کینه از ۳ سال قبل کاشته شده بود که دایی کاظم را در مزرعه اش به قتل رساندند. پرونده تا کنون تاخیر زیادی داشته است و خانواده کاظم هم منتظر نتیجه بودند تا اینکه روز گذشته خانواده قاتل شروع به تحریک کاظم و برادرانش با یادآوری آن روز کردند که کار به اینجا رسیده است.

پدر کاظم هم در تیراندازی روز گذشته زخمی شده و هم اکنون در بیمارستان است که باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

متهمان ۴۰ دقیقه بعد از جنایت دستگیر شدند

متهمان ۴۰ دقیقه بعد از جنایت در یک روستای مجاور محل حادثه در حالی دستگیر شدند که قصد عزیمت به سمت زاهدان را داشتند.

برگرفته از رکنا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.