• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

تصاویر و مشخصات لپ‌تاپ سامسونگ گلکسی بوک اس لو رفت

  • کد خبر : 4544
  • 05 آگوست 2019 - 5:42

سال گذشته شرکت سامسونگ لپ‌تاپ ویندوزی گلکسی بوک ۲ را معرفی کرد، حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا با عرضه لپ‌تاپ جدید گلکسی بوک S، خانواده جدید لپ‌تاپ‌های خود را گسترش دهد. ساعاتی پیش افشاگر معروف ایوان بلاس رندرهای مطبوعاتی لپ‌تاپ جدید سامسونگ یعنی Galaxy Book S را منتشر کرده و طراحی کلی آن را به نمایش گذاشته است.

برخلاف مدل بوک ۲ که یک دیوایس ۲ در ۱ بود٬ بوک اس با کیبوردی که به آن وصل شده یک لپ تاپ معمولی است. نمایشگر این دیوایس حاشیه‌های باریکی از سه طرف خود دارد و یک دوربین نیز برای مکالمات ویدیویی در زیر نمایشگر آن قرار دارد.

Galaxy Book S

مشخصات لپ‌تاپ سامسونگ Galaxy Book S

در رندرهای منتشر شده از Galaxy Book S، طراحی کلی این محصول قابل مشاهده است. بر خلاف گلکسی بوک ۲ که یک تبلت لپ‌تاپ دو کاره به شمار می‌رفت، گلکسی بوک S یک لپ‌تاپ کاملا نرمال است و کیبورد کاملا به دستگاه چسبیده است و قابلیت جدا سازی ندارد. یکی از نکات جذاب لپ‌تاپ جدید سامسونگ، کاهش چشم‌گیر حاشیه صفحه نمایش آن است؛ همچنین یک دوربین با کیفیت برای برقراری تماس‌های تصویری در حاشیه بالایی صفحه نمایش قرار داده شده است.

در لبه سمت چپ دستگاه یک پورت USB-C قرار خواهد داشت و در کنار آن، پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. همچنین حدس زده می‌شود که این لپ‌تاپ با پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ عرضه شود و در کنار آن، هشت گیگابایت حافظه رم وجود داشته باشد. پیش‌تر در نسل قبلی لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک، شاهد استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگن بودیم و گلکسی بوک ۲ مثالی است که با پردازنده اسنپدراگن ۸۵۰ عرضه شد.

با توجه به لو رفتن این تصاویر، می‌توانیم بگوییم در آینده نزدیک شاهد معرفی این محصول خواهیم بود. ممکن هم هست که در مراسم ۱۶ مرداد ماه، شاهد معرفی این لپ‌تاپ در کنار گلکسی نوت ۱۰ باشیم.

Galaxy Book S
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.