• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

مایکروسافت امشب رویدادی غیر منتظره را برگزار می کند که احتمالاً ChatGPT برای موتور جستجوی بینگ را معرفی می کند

  • کد خبر : 45457
  • 07 فوریه 2023 - 11:44
مایکروسافت امشب رویدادی را برگزار می کند که احتمالاً ChatGPT برای موتور جستجوی بینگ را معرفی می کند

مایکروسافت در مورد ساخت هوش مصنوعی در بیشتر محصولات خود صحبت کرده است و اخیراً نمونه اولیه Bing را مشاهده کرده ایم که توسط ChatGPT پشتیبانی می شود.این رویداد امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، برگزار میشود.

مایکروسافت امشب رویدادی غیر منتظره را برگزار می کند

مایکروسافت در مورد ساخت هوش مصنوعی در بیشتر محصولات خود صحبت کرده است و اخیراً نمونه اولیه Bing را مشاهده کرده ایم که توسط ChatGPT پشتیبانی می شود.

این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد آنچه در این رویداد به نمایش خواهد گذاشت به اشتراک گذاشته نشده است، اما موضوعی که احتمالاً در مورد آن صحبت می شود هوش مصنوعی است، چیزی که مایکروسافت به طور فزاینده ای بر روی آن تمرکز کرده است.

ChatGPT برای موتور جستجوی بینگ

 اخیراً، مایکروسافت با راه‌اندازی Teams Premium مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای تیم‌های مایکروسافت معرفی کرد که شامل ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی است که توسط GPT-3.5 OpenAI ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها به برخی از ویژگی‌های زبانی خودکار در Teams، مانند ترجمه‌ها و زیرنویس‌های جلسات زنده کمک می‌کرد و چند ماه پیش، شاهد ویژگی‌هایی مانند Microsoft Designer و Image Creator بودیم که توسط تولیدکننده تصویر محبوب DALL-E 2 پشتیبانی می‌شدند.

اخیراً، به نظر می رسد که مایکروسافت نسخه جدیدی از بینگ Bing را به طور تصادفی در اختیار عموم قرار داده است که همچنین توسط ChatGPT پشتیبانی می شود. این مدل رابط معمولی موتور جستجو را با یک رابط کاربری مبتنی بر مکالمه جایگزین کرد که به‌جای ارائه نتایج جستجو مانند یک موتور جستجوی معمولی، فوراً پاسخ‌ها را نشان می‌داد. این رابط کاربری جدید برای بینگ به سرعت آفلاین شد، اما اگر در دسترس قرار گیرد، احتمالاً برای پرایم تایم آماده است.

در اوایل این هفته، گوگل قبلاً رقیب خود را برای Chat GPT به نام Bard معرفی کرده بود، یک سرویس هوش مصنوعی مکالمه ای که از مدل هوش مصنوعی زبان خود گوگل، LaMDA پشتیبانی می شود. Bard از امروز در دسترس “تست‌کنندگان مورد اعتماد” قرار خواهد گرفت و در هفته‌های آتی در دسترس خواهد بود. نسخه اولیه Bard بر اساس یک نسخه سبک وزن از LaMDA ساخته خواهد شد که باید آن را به طور گسترده در دسترس قرار دهد.

اگر مایکروسافت واقعاً قصد دارد نسخه جدیدی از Bing را با ادغام ChatGPT معرفی کند، می تواند مستقیماً با Google رقابت کند و در شرایط برابر (حداقل از نظر زمان) شروع به کار کند. این می‌تواند به بینگ مایکروسافت اجازه دهد تا در برابر گوگل جایگاهی را به دست آورد، اما البته، برای دانستن بیشتر باید منتظر رویداد امشب باشیم.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.