• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

تنظیمات و ویژگی های جدید هیجان انگیزی به قسمت استاتوس واتساپ اضافه شد

  • کد خبر : 45474
  • 08 فوریه 2023 - 0:48

تنظیمات و ویژگی های جدیدی به قسمت استاتوس واتساپ اضافه می شود. همانطور که می دانید واتس اپ یک برنامه پیام رسانی بسیار همه کاره است که می تواند شما را به طرق مختلف با دوستان، خانواده و همکاران در تماس نگه دارد. این پلتفرم با موفقیت خود با مردم در سراسر جهان، به طور مداوم ویژگی های جدیدی را برای بهبود تجربه اضافه کرده است. وضعیت یا همان استاتوس واتس اپ نزدیک به شش سال پیش در تلاش برای معرفی محبوب ترین ویژگی اسنپ چت به این پلتفرم معرفی شد. اکنون، واتس اپ در حال بهبود وضعیت است و ویژگی‌هایی را معرفی می‌کند که به کاربران راه‌های جدیدی برای برقراری ارتباط و حفظ حریم خصوصی می‌دهد.

تنظیمات و ویژگی های جدید هیجان انگیزی به قسمت استاتوس واتساپ اضافه می شود

Status یا همان وضعیت به شما امکان دسترسی به به‌روزرسانی‌های زودگذر را می‌دهد و به افراد در یک دوره کوتاه ۲۴ ساعته نگاهی مختصر به آنچه دارید انجام می‌دهید، می‌دهد. می توانید تصاویر، ویدئوها، متن و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید.

تنظیمات و ویژگی های جدید هیجان انگیزی به قسمت استاتوس واتساپ اضافه شد

انتخابگر جدید مخاطب خصوصی

 با وجود این، گاهی اوقات نمی‌خواهید همه به‌روزرسانی‌های وضعیت خود را با همه کسانی که می‌شناسید به اشتراک بگذارید و اینجاست که انتخابگر جدید مخاطب خصوصی وارد می‌شود. ویژگی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که انتخاب کنند چه کسی یک به‌روزرسانی وضعیت را ببیند. برای راحت نگه داشتن موارد، واتس اپ مخاطبان اخیراً انتخاب شده شما را به خاطر می آورد و آن گروه را برای به روز رسانی بعدی شما حفظ می کند.

پشتیبانی از پیام‌های صوتی

علاوه بر این، Status اکنون از پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و اجازه می‌دهد تا حداکثر ۳۰ ثانیه از صدای ضبط‌شده پست شود و به کاربران راهی جدید برای بیان خود می‌دهد.

واکنش به استاتوس با استفاده از ایموجی

علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند با استفاده از ایموجی به استاتوس واکنش نشان دهند. این به کاربران راهی سریع و آسان برای واکنش بدون نیاز به ارسال پیام یا ایجاد واکنش اصلی می دهد. برای ارسال یک واکنش ایموجی، کاربران باید روی یک وضعیت انگشت خود را به سمت بالا بکشند و فقط یکی از هشت ایموجی ارائه شده را انتخاب کنند.

اضافه شدن حلقه جدید برای جلب توجه بیشتر

به‌روزرسانی‌های وضعیت اکنون به لطف حلقه جدیدی که نمایه Status را در بر می‌گیرد، قابل توجه‌تر خواهد بود و تشخیص زمانی که به‌روزرسانی‌های جدید در دسترس است را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

پیش‌نمایش پیوندها

علاوه بر این، پیش‌نمایش پیوندها اکنون با URLهایی که در وضعیت پست شده‌اند در دسترس خواهند بود. این به کاربران یک پیش نمایش کوچک از آنچه را که باید قبل از کلیک بر روی پیوند انتظار داشته باشند، می دهد.

این به روز رسانی در حال حاضر در سراسر جهان در حال پخش است و انتظار می رود در چند هفته آینده عرضه کامل شود.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45474

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.