• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

جوراب سوراخ پادشاه چارلز سوم در مسجد خبرساز شد + عکس

  • کد خبر : 45536
  • 13 فوریه 2023 - 0:31
جوراب سوراخ پادشاه چارلز سوم در مسجد خبرساز شد + عکس

جوراب سوراخ پادشاه چارلز سوم در مسجد خبرساز شد! پس از اینکه او برای رفتن به داخل مسجد کفشهایش را درآورد عکاسان از جوراب سوراخ او عکس گرفتند که به سرعت منتشر و وایرال شد.

جوراب سوراخ پادشاه چارلز سوم در مسجد سوژه خبرنگاران شد

شاه چارلز این هفته از یک مسجد مقدس تاریخی در شرق لندن بازدید کرد و در نهایت با جوراب‌هایش خبرساز شد و سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

چارلز و همسرش، کامیلا، در کنار مسجد در بریک لین توقف کردند. در این بازدید از سوی جمعیت و رقصندگان مورد استقبال قرار گرفتند.

پس از ورود به مسجد، کامیلا طبق سنت مسجد، سر خود را با روسری پوشاند. چارلز یک جفت کفش مجلسی مشکی براق پوشیده بود که با احترام به هنگام رفتن به ساختمان مقدس مسجد آن را درآورد و سوراخی در جورابش نمایان شد.

این سوراخ اگرچه کوچک و کمی غافلگیرکننده است، اما یادآور حس مدبرانه مد چارلز است. در حالی که لزوماً در مورد ظاهر او صحبت نمی شود، پادشاه مشهور است که لباس ها را دوباره می پوشد و تغییر کاربری می دهد، حتی زمانی که آنها پوشیده شده باشند.

این بازدید از مسجد دقیقاً سه ماه قبل از مراسم تاجگذاری چارلز، که قرار است در لندن برگزار شود، انجام می شود. کاخ باکینگهام ماه گذشته اعلام کرد که مراسم تاجگذاری یک رویداد سه روزه خواهد بود که از ۶ می آغاز و در ۸ می به پایان می رسد. چارلز پس از مرگ مادرش، ملکه الیزابت دوم، در سپتامبر ۲۰۲۲ به سلطنت رسید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.