• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

سری آیفون ۱۵ یکی دیگر از نسخه های چشمگیر و شگفت انگیز اپل خواهد بود

  • کد خبر : 45610
  • 15 فوریه 2023 - 12:02
سری آیفون 15 یکی دیگر از نسخه های چشمگیر و شگفت انگیز اپل خواهد بود

سری آیفون ۱۵ در حال حاضر موج هایی را در دنیای فناوری ایجاد کرده است و شایعاتی در مورد ویژگی ها و پیشرفت های جدید هر روز توجهات رابه سوی خود جلب می کند. برخی از جزئیات از جمله پورت USB Type-C و تراشه A16 bionic قبلا تایید شده است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که انتظار می‌رود نسخه‌های بعدی آیفون ۱۵ همان اندازه‌های نسخه‌های قبلی خود را حفظ کنند، با این حال، کاربران ممکن است این بار فضای صفحه نمایش بیشتری داشته باشند.

ویژگی های سری آیفون ۱۵

آیفون ۱۵ پرو و ​​پرو مکس که احتمالاً آیفون ۱۵ اولترا نامیده می شود، می تواند حاشیه های باریک تری داشته باشد. این امر منجر به افزایش فضای قابل استفاده صفحه نمایش، هرچند اندک می شود. در حالی که حاشیه‌های نازک‌تر شیک به نظر می‌رسند، اما به دلیل فضای محدود برای استراحت انگشتان، می‌توانند از نظر لمس تصادفی چالشی را برای کاربران ایجاد کنند. با این حال، این چیزی است که اکثر کاربران به خاطر زیبایی شناسی مایلند با آن سازش کنند.

علاوه بر تغییر قاب، انتظار می رود که سری آیفون ۱۵ دارای لبه‌های خمیده باشد که تایید نشد. شایعات قبلی بیان کرده بودند که کل سری آیفون ۱۵ ممکن است از شر ناچ خلاص شده و رابط Dynamic Island جزیره شناور جایگزین آن شود. انتظار می‌رود مدل‌های استاندارد نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز را حفظ کنند و از A16 Bionic بهره ببرند، در حالی که مدل‌های Pro می‌توانند دارای تراشه ۳ نانومتری جدید باشند. حدس زده می‌شود که بالاترین مدل، آیفون ۱۵ اولترا، دارای دوربین زوم پریسکوپ باشد که می‌تواند آن را به بهترین تلفن دوربین سال ۲۰۲۳ تبدیل کند.

به طور کلی، به نظر می رسد که سری آیفون ۱۵ به عنوان یکی دیگر از نسخه های چشمگیر اپل، با چندین پیشرفت و ویژگی بالقوه در حال شکل گیری است. در حالی که این شایعات هنوز تایید نشده‌اند، اما سر و صدای قابل توجهی در جامعه فناوری ایجاد می‌کنند و دیدن آنچه که سری آیفون ۱۵ برای مصرف‌کنندگان وفادار اپل در نظر گرفته است، هیجان‌انگیز خواهد بود.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.