• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

قابلیت خرید در لایو اینستاگرام از ۱۶ مارس ۲۰۲۳ از بین خواهد رفت

  • کد خبر : 45617
  • 16 فوریه 2023 - 11:33
قابلیت خرید در لایو اینستاگرام از ۱۶ مارس ۲۰۲۳ از بین خواهد رفت

اینستاگرام می گوید که در ۱۶ مارس ۲۰۲۳ قابلیت خرید در لایو اینستاگرام از بین خواهد رفت. با این حال، این شرکت تأیید کرد که هیچ ویژگی پخش زنده دیگری تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

قابلیت خرید در لایو اینستاگرام از بین خواهد رفت

اینستاگرام این خبر را در وب سایت فیس بوک تأیید کرد و خاطرنشان کرد که افراد «دیگر نمی توانند محصولات را در پخش زنده اینستاگرام برچسب گذاری کنند» این حرکت که تا یک ماه دیگر انجام می شود.

در مورد اینکه چرا این اتفاق می‌افتد، اینستاگرام می‌گوید برای این است که پهنای باند بدهند تا بر روی سایر محصولات و ویژگی‌هایی تمرکز کند که معتقد است بیشترین ارزش را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

همین صفحه راهنما همچنین می گوید که افراد می‌توانند به راه‌اندازی و راه‌اندازی فروشگاه خود در اینستاگرام ادامه دهند، با تجربه خرید در فید اینستاگرام، داستان‌ها، حلقه‌ها و موارد دیگر.

سیستم برچسب‌گذاری پخش زنده در اینستاگرام

سیستم برچسب‌گذاری قبلاً توسط افراد هنگام پخش زنده در اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌گرفت و به بینندگان این امکان را می‌داد تا محصولات را خریداری کرده یا برای بعد ذخیره کنند. این ویژگی فقط برای افرادی در دسترس بود که حساب‌هایشان فعال بود و حداکثر ۳۰ محصول می‌توانستند در هر زمان برچسب گذاری شوند.

این تنها آخرین تغییری است که اینستاگرام در تجربه کاربری خود ایجاد کرده است. این شرکت در ژانویه اعلام کرد که در حال ایجاد تغییراتی در رابط اصلی برنامه خود است، از جمله حذف گزینه فروشگاه اینستاگرام به طور کامل از نوار پایین. اینستاگرام همچنین اعلام کرد که دکمه اشتراک گذاری “plus” را از بالای صفحه به نوار ناوبری به روز شده در پایین صفحه منتقل می کند.

از دیگر تغییراتی که اینستاگرام اخیراً ایجاد کرده است، ویژگی جدید Notes است که به افراد امکان می‌دهد دوستان خود را در مورد آنچه که می‌خواهند به‌روزرسانی کنند. سپس به‌روزرسانی‌ها در بالای پیام‌های مستقیم دوستانشان ظاهر می‌شوند و آماده پاسخگویی هستند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.