• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

ماجرای مچاله شدن خودروهای صفر ایرانی چه بود +عکس

  • کد خبر : 45630
  • 19 فوریه 2023 - 11:01
ماجرای مچاله شدن خودروهای صفر ایرانی چه بود +عکس

واژگونی تریلر حامل خودروهای صفر کیلومتر در محور شاهرود- سبزوار، سبب مچاله شدن خودروهای صفر ایرانی و خسارت‌های مالی فراوانی شد.

مچاله شدن خودروهای صفر ایرانی

سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار کرد: واژگونی تریلر حامل خودروهای صفر کیلومتر در محور شاهرود- سبزوار، سبب وارد آمدن خسارت‌هایی به تعدادی از خودروهای بار این کشنده شد.

این حادثه در کیلومتر ۵۳ محور ترانزیتی و مهم شاهرود- سبزوار رخ داد و خودروی کشنده واژگون و دچار خسارت‌های مالی فراوانی شد.

هشت دستگاه خودروی صفر کیلومتر بار این کشنده بودند که پس از واژگونی، ۶ خودرو آسیب جدی دیدند و تنها دو خودرو سالم ماندند.

علت وقوع این سانحه را خستگی و خواب‌آلودگی راننده بود

کریمی بیان کرد: راننده کشنده نیز در این حادثه به‌طور سطحی مجروح شده است و کارشناسان پلیس راه استان سمنان، علت وقوع این سانحه را خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام کرده‌اند.

با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از مردم خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.