• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
16

پرونده خودکشی دسته جمعی ۶ عضو یک خانواده در مشهد پیچیده‌تر شد + عکس

  • کد خبر : 45718
  • 22 فوریه 2023 - 12:04
پرونده خودکشی دسته جمعی ۶ عضو یک خانواده در مشهد پیچیده‌تر شد

روز دوشنبه نیروهای کلانتری خواجه ربیع، ماجرای تکان دهنده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده در خیابان شهید سلامی مشهد را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش دادند به دلیل حساسیت موضوع قاضی دکتر صادق صفری تحقیقات قضایی درباره این حادثه هولناک را آغاز نمود .

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که یکی از پسران جوان این خانواده دو روز قبل خودکشی کرده و جان باخته است.و پس از آن خانواده دست به خودکشی زده اند اجساد مادر و دو تن از دختران جوانش روی رختخواب های پهن شده در کف پذیرایی قرار داشتند.

در همین حال مشخص شد دختر ۱۸ ساله و پسر ۲۲ ساله دیگر خانواده که هنوز علایم حیاتی داشتند توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و به کما رفته اند اما ۴ عضو این خانواده قربانی خودکشی گروهی شده و جان خود را از دست داده اند.

پرونده خودکشی دسته جمعی ۶ عضو یک خانواده در مشهد

دختر۱۸ ساله ای که در پی خودکشی دسته جمعی اعضای خانواده اش هنوز علایم حیاتی داشت و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود عصر روز گذشته جان سپرد و برادر دیگر وی نیز به کما رفته است.

ادامه تحقیقات براساس دست نوشته ای که به تلویزیون منزل چسبانده شده بود، نشان داد که اعضای این خانواده با انگیزه ادعای ایجاد مزاحمت ناموسی توسط پرایدسوار جوانی به نام «ب» و بعد از خودکشی پسر جوان خانواده، تصمیم به خودکشی گروهی گرفته اند.

با انتقال اجساد «مریم- ع» (مادر «رویا- ه» (دختر متولد ۷۹) و مژگان – ه (دختر متولد ۷۶) به پزشکی قانونی، بررسی های قضایی توسط قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حالی ادامه یافت که انتظار می رفت پسر و دختری که علایم حیاتی داشتند از کما خارج شوند و راز خودکشی گروهی را فاش کنند اما متاسفانه عصر روز گذشته دختر ۱۸ ساله که زهرا نام داشت نیز در مرکز درمانی جان سپرد و تنها بازمانده این اقدام هولناک هم در کما به سر می برد و وضعیت بسیار وخیمی داردو بدین ترتیب پرونده مرگ مرموز اعضای این خانواده پیچیده تر شده است.

در عین حال مقام قضایی دستورات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری مرد مرموزی صادر کرد که در دست نوشته اعضای این خانواده از وی نام برده شده است، درخور یادآوری است، اعضای خانواده رمز گوشی های تلفن خود را برای اثبات ادعاهایشان نوشته و آن ها را در کنار هم گذاشته بودند در همین حال وجود تعدادی بسته های خالی قرص حکایت از آن دارد که اعضای خانواده با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده اند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.