• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

افشاگری نماینده از پشت‌ پرده مسمومیت دختران

  • کد خبر : 45915
  • 03 مارس 2023 - 20:52

مسمومیت سریالی دانش آموزان می‌تواند یک نوع اقدام «بیولوژیک» باشد که بایستی سازمان پدافند غیرعامل و دستگاه‌های امنیتی به سرعت در شناسایی عامل یا عاملین اقدام کنند.

پشت‌پرده مسمومیت دختران

محمد حسن آصفری نماینده و عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس یازدهم در درباره نحوه پاسخگویی و شفاف سازی مسئولین نسبت به مسمومیت سریالی دانش آموزان، گفت: مسئولین مربوطه باید به طور دقیق در این موضوع پاسخگو باشند، اما متأسفانه دیر متوجه شدند که این اقدام می‌تواند «بیولوژیک» باشد لذا اطلاع رسانی در این زمینه بسیار ضعیف بود.

باید دلهره‌ای که در میان خانواده‌ها وجود دارد را رفع کنند

وی همچنین گفت: امروز باید دلهره‌ای که در میان خانواده‌ها وجود دارد را رفع کنند، همانطور که رییس جمهور هم دستور دادند دستگاه‌های امنیتی و سازمان پدافند غیرعامل باید نسبت به بررسی و شناسایی عامل یا عاملین این اقدام تعجیل کنند و به این امر سرعت ببخشند و اجازه ندهند که مردم دل نگران سلامت فرزندان خود باشند.

باید هر چه سریعتر تکلیف علت مسمومیت دانش آموزان روشن شود

او با تأکید بر اینکه باید هر چه سریعتر تکلیف علت مسمومیت دانش آموزان روشن شود، اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که تاکنون به دست ما رسیده، علت مسمومیت‌ها گاز‌های خاصی بوده، اما اینکه این گاز‌ها به چه طریقی در داخل کلاس‌های مدارس منتشر شده و آیا این گاز‌ها جامد یا مایع بوده، فعلاً در حال بررسی و پیگیری است.

نماینده مردم اراک در ادامه افزود: باید مشخص شود که نوع این گاز‌ها چه بوده و این اقدامات توسط چه کسانی صورت گرفته و هدف اصلی این افراد چیست.

مسمومیت سریالی دانش آموزان می‌تواند یک نوع اقدام «بیولوژیک» باشد که بایستی سازمان پدافند غیرعامل و دستگاه‌های امنیتی به سرعت در شناسایی عامل یا عاملین اقدام کنند. وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان و وزارت آموزش و تحقیقات باید تدابیر لازم را در مدارس به عمل آورند تا پس از این شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.