• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14

اولین جزئیات اندروید ۱۵ با اسم رمز “بستنی وانیلی” فاش شد

  • کد خبر : 45967
  • 06 مارس 2023 - 1:01
اولین جزئیات سیستم عامل اندروید ۱۵ با اسم رمز "بستنی وانیلی" فاش شد

اولین جزئیات سیستم عامل اندروید ۱۵ با اسم رمز “بستنی وانیلی” فاش شد. این به‌روزرسانی آینده اندروید گوگل، با نام رمز «بستنی وانیلی»، از طریق یک سری تغییرات کد در فدراسیون تجارت اندروید (Tradefed/TF) فاش شده است. در حالی که اسم رمز با مضمون دسر معنای قابل توجهی ندارد، از روزهای اولیه اندروید یک سنت سرگرم کننده است.

جزئیات اندروید ۱۵ فاش شد

اندروید، سیستم عامل محبوب گوشی های هوشمند است که مدت زیادی در نام‌گذاری آن از خوراکی‌ها و شیرین‌های خوشمزه استفاده می‌کرد. با این حال طی سالیان اخیر شرکت گوگل به‌عنوان صاحب اندروید نام‌گذاری نسخه‌های این پلتفرم را تغییر داده و به‌صورت عدد درآورده است. علیرغم این تغییرات، گوگل هنوز هم از خوراکی‌های خوشمزه برای کدنام سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. کد نام، در واقع همان نام رمزی است که گوگل سیستم عامل‌هایش را پیش از عرضه با همان نام صدا می‌کند.

اگرچه هیچ جزئیاتی در مورد آنچه انتظار می‌رود با به‌روزرسانی اندروید که قرار است در سال ۲۰۲۴ ارائه شود، وجود ندارد، گوگل همیشه به آینده نگاه می‌کند و روی پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید کار می‌کند. اگر این ویژگی‌ها به ساختار فعلی وارد نشوند، همیشه این احتمال وجود دارد که به‌روزرسانی‌های بعدی انجام شوند یا حتی به سیستم عامل وارد نشوند. به این ترتیب، کاربران اندروید باید منتظر بمانند و ببینند که «بستنی وانیلی» چه ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت.

مشتاقانه منتظر «بستنی وانیلی» هستیم

تغییرات کد در Tradefed نشان می دهد که چارچوب آزمایشی اندروید با نسخه جدیدی به روز شده است که مستقیماً به نام رمز اندروید ۱۵ اشاره می کند. با این حال، این بینش زیادی در مورد آنچه می توانیم از به روز رسانی انتظار داشته باشیم به ما نمی دهد.

همانطور که مشتاقانه منتظر «بستنی وانیلی» هستیم، تازه در حال چشیدن طعم «کیک وارونه» اندروید ۱۴ هستیم. اولین پیش نمایش برای این به روز رسانی کمتر از یک ماه پیش منتشر شد و شامل ویژگی هایی مانند اسکرول اسکرین شات، اعلان های طراحی مجدد و بهبود تنظیمات حریم خصوصی است.

به طور کلی، رونمایی از «بستنی وانیلی» یادآور سنت اندروید در استفاده از اسم رمز با مضمون دسر برای به‌روزرسانی‌های آن است و باعث ایجاد هیجان در میان کاربران اندرویدی می‌شود که کنجکاو هستند که این به‌روزرسانی چه ویژگی‌ها و پیشرفت‌هایی را به همراه خواهد داشت. با توجه به اینکه اندروید به طور مداوم برای بهبود سیستم عامل خود تلاش می کند، کاربران می توانند به آینده فناوری تلفن همراه نگاه کنند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.