• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

واتس‌اپ روی گروه‌های خود حذف‌شونده کار می‌کند

  • کد خبر : 46075
  • 09 مارس 2023 - 12:52
واتس‌اپ روی گروه‌های خود حذف‌شونده کار می‌کند

هرچند واتس‌اپ از نظر ویژگی‌های جدید از سایر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام عقب‌تر است، اما همچنان پرکاربرترین پیام‌رسان محسوب می‌شود. حالا این پیام‌رسان می‌خواهند قابلیت گروه‌های خود حذف‌شونده یا نابودشونده را در اختیار کاربران قرار دهد.

با توجه به گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای iOS است تا به کاربران خود اجازه دهد گروه‌هایی ایجاد کنند که به‌طور خودکار حذف می‌شوند. درحال‌حاضر، گزینه‌های Self-destructing موجود در واتس‌اپ شامل پیام‌های ناپدید شونده، یک بار مشاهده و به‌روزرسانی وضعیت می‌شود. بااین‌حال، به‌زودی پلتفرم متعلق به متا به شما اجازه خواهد داد تا گروه‌های جدیدی ایجاد کنید که پس از مدت زمان مشخصی از بین می‌روند.

قابلیت جدید واتس‌اپ

همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، قابلیت جدید واتس‌اپ در بخش اطلاعات گروه قابل‌مشاهده خواهد بود.

با وجود این ویژگی، هنگام ساخت گروه می‌توان یک تاریخ انقضا از پیش‌تعیین‌شده برای آن تعریف کرد تا در آن زمان، گروه به‌طور خودکار از بین برود. زمان‌بندی از پیش‌تعریف‌شده این ویژگی نیز شامل یک روز، یک هفته و یک محدوده تاریخ سفارشی می‌شود. همچنین در صورتی که منصرف شده باشید، یک گزینه باری حذف تاریخ انقضای از پیش تعریف شده وجود دارد.

به‌نظر می‌رسد این ویژگی یکی از مشکلات بزرگ واتس‌اپ را حل خواهد کرد که در آن گروه‌ها به‌مرور زمان به‌هم‌ریخته و نامربوط می‌شوند. علاوه بر این، ابزار ذخیره‌سازی خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با مدیریت گروه‌ها در طول زمان، بتوانند در فضای داخلی دستگاه صرفه‌جویی کنند.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این ویژگی واتس‌اپ اعلام نشده و همچنین مشخص نیست که چه‌زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین هرچند این ویژگی برای iOS آزمایش شده، اما می‌توان انتظار داشت که در دسترس گوشی‌های اندرویدی نیز قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.