• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

خروج یک جنین مرده از سر خواهرش + عکس

  • کد خبر : 46126
  • 13 مارس 2023 - 2:45

خروج یک جنین مرده از سر خواهرش ! در این نمونه خارق العاده پزشکان چینی جنینی به طول حدود چهار اینچ را در جمجمه خواهر دوقلوی یک ساله اش کشف کردند.

خروج یک جنین مرده از سر خواهرش !

خروج یک جنین مرده از سر خواهرش در چین

پزشکان به خبرنگاران گفتند که اندام های فوقانی، استخوان ها و حتی ناخن های دست جنین تشکیل شده است . مغز این دختر تحت فشار بود و علاوه بر آن تجمع مایعات سبب رشد بیش از اندازه در بطن های مغز شده بود.

این جنین در سر خواهرش زمانی کشف شد که والدین دخترشان را برای اسکن به بیمارستان بردند، زیرا او دچار بزرگ شدن سر و مشکلات نورون حرکتی بود. . او همچنین به هیدروسفالی مبتلا بود، وضعیتی که در آن مایعات در اعماق مغز جمع می‌شوند و باعث بزرگ شدن سر، خواب‌آلودگی شدید و تشنج می‌شوند.

جنین در جنین پدیده نادری است

دکتر زونگزه لی، یکی از پزشکان بیمارستان هوآشان، دانشگاه فودان، این دختر را معالجه کرده است، گفت: جنین در جنین یک اصطلاح پزشکی برای پدیده نادری است که در آن دوقلوها در رحم به هم جوش می خورند و یکی از نظر فیزیکی در دیگری رشد می کند. سی تی اسکن نشان داد که خواهر یا برادر متولد نشده این دختر به مغز او فشار وارد کرده است.

چنین مواردی در پزشکی بسیار نادر هستند. جنین در جنین در مراحل اولیه بارداری دوقلوها و زمانی اتفاق می افتد که بلاستوسیست( خوشه ای از سلول های در حال جدا شدن به وسیله تخمک بارور) به درستی انجام نمی شود.

در نتیجه این امر یکی از جنین ها دیگری را دربر می گیرد. جنین دربرگرفته شده نمی میرد بلکه به دلیل خون رسانی منظم از قل دیگر، زنده می ماند اما رشد نمی کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.