• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

واکنش جالب سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا به شکست دادن تیم ملی فوتبال ایران

  • کد خبر : 46308
  • 26 مارس 2023 - 17:26
واکنش جالب سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا به شکست دادن تیم ملی فوتبال ایران

واکنش سرمربی فوتبال کنیا به شکست ایران : شناخت کاملی از تیم ایران دارم بعضی‌ها هنوز از پیروزی مقابل ایران حرف می‌زنند؛ نمی‌دانم آنها در کدام سیاره زندگی می‌کنند!

بازی فوتبال ایران و کنیا

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا از ساعت ۲۰:۳۰ سه شنبه این هفته در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. تیم کنیا به همین منظور شب گذشته به سمت تهران پرواز کرد و فردا دوشنبه هم یک جلسه تمرین سبک را پیش از رویارویی با ایران برگزار می‌کند.

واکنش جالب به شکست دادن تیم ملی فوتبال ایران

انگین فیرات سرمربی تیم ملی کنیا که سابقه کار در تیم ملی ایران در زمان سرمربیگری علی دایی و همچنین سابقه باشگاه‌های سپاهان و سایپا را دارد، پیش از سفر به تهران، درباره دیدار با ایران مصاحبه‌ای انجام داد و تاکید کرد که هدف تیمش از این مسابقه یادگیری است نه پیروزی.

ارزش مالی یک بازیکن ایران از کل تیم ما (کنیا) بیشتر است اما هنوز هم برخی از مردم درباره پیروزی ما صحبت می‌کنند. نمی دانم آنها در کدام سیاره زندگی می‌کنند!

آخرین تمرین کنیا پیش از سفر به تهران

او همچنین گفت: دلیل اینکه من چنین مسابقه‌ای را می‌خواهم این است که بازیکنان بفهمند بازی در سطح بالا به چه معناست، کجا هستیم و باید کجا برویم. این مسابقه‌ای است برای یادگیری، نشان دادن شخصیت، متحد شدن به عنوان یک تیم و تلاش خودمان. تیم ما برای ثبت نتایج مثبت باید به طور مداوم در برابر حریفان سرسخت‌تر از جمله تیم‌های برتر اروپا بازی کند.

من ۵ سال در ایران کار کردم و آنها را به خوبی می‌شناسم

فیرات در این ارتباط تصریح کرد: من ۵ سال در ایران از جمله تیم ملی کار کردم و آنها را به خوبی می‌شناسم. حتی به بازیکنانم گفتم ایران (سه شنبه) چگونه بازی خواهد کرد. من تعجب کردم که حتی در بازی دوستانه (پنجشنبه مقابل روسیه که با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید) آنها بسیار تهاجمی بودند، سخت کار کردند و با تمام بازیکنان اصلی خود به میدان رفتند. ما با یک تیم واقعاً درجه یک روبرو خواهیم شد و این چیزی است که من می‌خواهم.

سرمربی کنیا گفت : بهترین گلزن بودن هرگز تضمینی برای حضور در تیم ملی نیست.به دور دنیا نگاه کنید. آیا این تضمینی است که اگر گلزن برتر باشی در تیم ملی بازی کنی؟ بنسون بدشانس است زیرا ما مسعود جمعه و مایکل اولونگا را داریم، بنابراین ورود به تیم ملی برای بازیکن جوان آسان نیست. به همین دلیل است که گفتم این پسرها را تحت فشار نگذارید و اجازه بدهید رشد کنند.

این مربی که بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ دستیار سرمربی ایران (علی دایی) بود، گفت که آنقدر این تیم را درک می‌کند که حتی با بازیکنانش نیز نحوه بازی این تیم را در دیدار روز سه شنبه در میان گذاشته است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.