• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

ایسوس لپ‌تاپ‌های جدید دانش‌آموزی را معرفی کرد

  • کد خبر : 46334
  • 28 مارس 2023 - 21:25
ایسوس لپ‌تاپ‌های جدید دانش‌آموزی را معرفی کرد

ایسوس لپ‌تاپ‌های جدید دانش‌آموزی را معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌های جدید با محوریت دانش‌آموز اولین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی ۲ در ۱ جهان است.

لپ‌تاپ‌های جدید دانش‌آموزی ایسوس اولین لپ تاپ ۲ در ۱ چهارده اینچی برای آموزش هستند . این لپ تاپ مقاوم جهان سری ASUS BR1402 و CR1102 برای یادگیری ترکیبی در داخل و خارج از کلاس طراحی شده اند. قابل اعتماد و ساخته شده برای ماندگاری دارای گواهینامه برای حداکثر محافظت در برابر ضربه، سقوط و نشت هستند و طراحی صفحه نمایش لمسی قابل تبدیل با قلم گاراژ شده، دو دوربین و عمر باتری تمام روز.

با طراحی مدولار مقرون به صرفه برای تعمیر ساده قطعات قابل تعویض با حفاظت فیزیکی و دیجیتالی، از جمله پوشش محافظ ضد میکروبی ASUS برای محافظت در برابر ۹۹٪ باکتری های مضر می باشند.

لپ‌تاپ‌های دانش آموزی ایسوس

 از یادگیری ترکیبی گرفته تا مدیریت فناوری اطلاعات و همکاری دانش‌آموزان، ایسوس تجربه‌های یادگیری باورنکردنی را با سری جدید BR1402 خود فراهم می‌کند. لپ‌تاپ‌های سری BR1402 که همراهی عالی برای یادگیری هیبریدی هستند، دارای طراحی‌های بادوام برای دانش‌آموزان فعال امروزی و ساختار مدولار با قابلیت سرویس دهی آسان هستند که مدارس را قادر می‌سازد مقرون به صرفه‌تر و سازگار با محیط زیست باشند. BR1402F که برای تعاملی و استفاده آسان کلاس درس دیجیتال طراحی شده است، دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جهانی است تا عکس ها و فیلم های با کیفیت حرفه ای را فعال کند. با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۱ ترابایت SSD، سرعت محاسباتی شتاب یافته آن باعث یادگیری و همکاری یکپارچه می شود.

مدیر کل اینتل گفت: “وقتی دانش آموزان به آخرین فن آوری مجهز شوند، مربیان می توانند آمادگی بیشتری برای حمایت از مهارت های سطح بالاتر دانش آموزان برای موفقیت در آموزش و نیروی کار آینده داشته باشند. به همین دلیل است که ما از مشارکت خود با آن هیجان زده هستیم. ایسوس و اولین لپ تاپ ۲ در ۱ ۱۴ اینچی جهان برای آموزش. با جدیدترین پردازنده های اینتل، دانش آموزان می توانند کارهای بیشتری انجام دهند و معلمان می توانند بر حداکثر کردن زمان آموزشی خود در کلاس تمرکز کنند.”

علاوه بر BR1402 جدید، ایسوس سری جدید ۱۱ اینچی ASUS Chromebook CR11 خود را معرفی می کند تا یادگیری از راه دور و حضوری را برای دانش آموزان مدرن ساده، تعاملی و جذاب کند.

لپ تاپ های آموزشی قابل اعتماد، ساخته شده برای دوام

یادگیری ترکیبی دوام را بیش از هر زمان دیگری مهم کرده است، زیرا لپ‌تاپ‌ها روزانه با دانش‌آموزان بین خانه‌ها، کلاس‌های درس، فعالیت‌های بعد از مدرسه و سایر محیط‌های آموزشی سفر می‌کنند. هر دو سری BR1402 و CR11 با استانداردهای نظامی MIL-STD-810H ساخته شده اند، و BR1402F دارای صفحه نمایش لمسی ساخته شده از Corning® Gorilla® Glass مقاوم در برابر آسیب است. هر دو لپ‌تاپ دارای سپر لاستیکی و دستگیره با اجزای تقویت‌شده، پوشش مقاوم در برابر دستکاری و صفحه‌کلید مقاوم در برابر آب هستند.

بنسون لین، معاون ASUS، مدیر کل کامپیوتر تجاری BU، گفت: “ایسوس با ارائه راه حل های ارتقا یافته با طرح های دانش آموز محور به چالش های پیاده سازی یادگیری دیجیتال می پردازد. هدف این طرح ها ارائه تجربیات یادگیری آنلاین ایمن و جذاب برای دانش آموزان دستگاه‌های کاربرپسند که نیازهای مربیان و دانش‌آموزان را در کلاس دیجیتال برآورده می‌کنند.”

یادگیری ترکیبی و همکاری

لپ‌تاپ‌های آموزشی جدید ASUS تحرک کامل را ارائه می‌کنند تا دانش‌آموزان بتوانند در هر جایی یاد بگیرند و پیشرفت کنند. BR1402F و CR11 Flip که برای همکاری هیبریدی طراحی شده‌اند، دارای طراحی قابل تبدیل ۲ در ۱، قلم گاراژ شده و عمر باتری طولانی تا ۱۲ ساعت هستند. علاوه بر این، سری BR1402 به فناوری حذف نویز مجهز به هوش مصنوعی مجهز شده است تا نویز ناخواسته را از گفتار انسان جدا کند و تا ۹۴ درصد از نویزهای تصادفی را حذف کند. با این لپ‌تاپ‌های جدید، ایسوس به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا در هر کجا که یاد می‌گیرند، درگیر بمانند.

امکان نگهداری و تعمیرات آسان

ASUS با طراحی ماژولار و مناسب تکنسین که تعمیر و نگهداری و تعمیرات را برای مدیران و مربیان فناوری اطلاعات آسان می‌کند، امکان خرابی کمتر و یادگیری بیشتر را فراهم می‌کند. اجزای کلیدی سری BR1402 و CR11 مانند صفحه کلید، باتری، پنل و مین برد را می توان در عرض چند دقیقه با استفاده از ابزارهای ساده تعویض کرد. درپوش‌های پایینی با استفاده از پیچ‌های یک‌اندازه محکم بسته می‌شوند که نگرانی در مورد قطعات نادرست را از بین می‌برد و روند تعمیر سازگار با محیط زیست را تشویق می‌کند. ASUS با آسان‌تر کردن تعمیر و نگهداری، مدارس را مقرون به صرفه‌تر می‌سازد و تضمین می‌کند که کلاس‌های درس همیشه آماده یادگیری با اختلالات کمتر هستند.

حفظ امنیت دانش آموزان

ایسوس همچنین سری BR1402 و CR11 را برای ایمن نگه داشتن دانش آموزان و ایجاد آرامش خاطر مربیان و والدین طراحی کرده است. هر دو لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلیدهایی هستند که با محافظ ضد میکروبی ASUS برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها تا بیش از ۹۹ درصد در یک دوره ۲۴ ساعته، نمایشگرهای دارای گواهی TÜV برای راحتی و ایمنی چشم، و محافظ حریم خصوصی وب‌کم مجهز شده‌اند. برای امنیت بیشتر، BR1402 با ماژول Trusted Platform 2.0 (TPM 2.0) از محافظت در سطح سخت افزار در برابر حملات سایبری پیچیده برخوردار است. با ویژگی‌های ایمنی دیجیتال و فیزیکی، ایسوس به محافظت از دانش‌آموزان در برابر خطرات دیجیتالی و فیزیکی کمک می‌کند.

سری جدید ASUS BR1402 و CR11 برای اولین بار در Bett 2023، لندن ExCeL، در ۲۹ مارس به همراه طیف کامل آموزش لپ‌تاپ، رایانه‌های رومیزی، AiOs، مانیتور و راه‌حل‌های شبکه ایسوس معرفی خواهند شد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.