• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
13

برگزاری بزرگترین و هیجان‌انگیزترین کنفرانس بزرگ جهانی توسعه دهندگان اپل در ۵ ژوئن ۲۰۲۳

  • کد خبر : 46345
  • 30 مارس 2023 - 0:43
برگزاری بزرگترین و هیجان‌انگیزترین کنفرانس بزرگ جهانی توسعه دهندگان اپل در 5 ژوئن 2023

 اپل رسما اعلام کرده است که (WWDC) کنفرانس بزرگ جهانی توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۳ امسال از دوشنبه ۵ ژوئن تا جمعه ۹ ژوئن برگزار می شود.

این رویداد با تنها یک استثنا که در اولین سال قرنطینه COVID-19 ایجاد شد همه ساله برگزار می شود، اپل هر کنفرانس WWDC را از سال ۲۰۱۶ در اولین دوشنبه ژوئن هر سال آغاز کرده است. کنفرانس ها در سال های قبل گاهی به هفته دوم ژوئن کشیده می شدند. با این حال، به جز اولین WWDC کاملا مجازی اپل در سال ۲۰۲۰، این شرکت از سال ۲۰۰۶ تا کنون WWDC دیگری برگزار نکرده است – تنها یک بار در تاریخ ۳۹ ساله خود این رویداد در ماه آگوست برگزار شده است.

کنفرانس بزرگ جهانی توسعه دهندگان اپل ۲۰۲۳

سوزان پرسکات، معاون روابط جهانی توسعه دهندگان اپل گفت: “WWDC یکی از زمان های مورد علاقه ما در سال در اپل است زیرا فرصتی برای ارتباط با توسعه دهندگان با استعداد از سراسر جهان است ” WWDC23 بزرگترین و هیجان‌انگیزترین ما خواهد بود، و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا بسیاری از شما را به صورت آنلاین و حضوری در این رویداد بسیار ویژه ببینیم!

شاید این مطلب نیز برایتان مفید باشد. ایسوس لپ‌تاپ‌های جدید دانش‌آموزی را معرفی کرد

اپل معمولاً در WWDC به‌روزرسانی‌های اصلی را برای پلتفرم‌های نرم‌افزاری خود رونمایی می‌کند و امسال باید شاهد iOS 17، iPadOS17، macOS 14 و watchOS 10 باشیم. با این حال، مهمترین نقطه نمایش ممکن است ارائه اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل باشد.

هدست واقعیت مجازی اپل

رونمایی رندر مفهومی هدست واقعیت مجازی Apple View AR ،انتظار می رود هدست جدید اپل “Reality Pro” نامگذاری شود و گفته می شود که این شرکت از سال ۲۰۱۵ روی آن کار می کند. انتظار می رود این هدست دارای تراشه M2، نمایشگرهای ۴K و سنسورهای مختلف برای ردیابی حرکات چشم و دست باشد. به گفته گورمن، این هدست به باتری خارجی نیز نیاز دارد، اما “احتمالا” به آیفون نیاز ندارد.

معرفی iOS 17

همچنین انتظار می رود آپدیت آی او اس ۱۷ نیز تغییرات قابل توجهی را به همراه داشته باشد: اول از همه، اپل در نهایت می تواند به مرورگرهای شخص ثالث اجازه دهد تا از موتور رندر خود به جای WebKit استفاده کنند، که هم موزیلا و هم گوگل برای آن آماده شده اند. علاوه بر این، قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا، اپل را ملزم می‌کند تا از سال آینده به فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث در اروپا اجازه دهد و iOS 17 می‌تواند زمینه را برای تحقق آن فراهم کند.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.