• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
17

گزارش خبرگزاری فارس از اوج برهنگی و هرزگی در مناطق گردشگری دزفول + عکس

  • کد خبر : 46361
  • 02 آوریل 2023 - 0:20

یک ضرب‌المثل می‌گوید که «چاردیواری، اختیاری» اما انگار دامنه تعریف این «چاردیواری» برای برخی افراد فرا‌تر از محیط خانه رفته و حتی اماکن عمومی،تفریحی و گردشگری را نیز ملک شخصی خود می‌دانند که می‌توانند با هر نوع پوشش و رفتاری در آن حاضر شوند. گوشه ای از تصاویر برهنگی و هرزگی که این روزها در مناطق گردشگری دزفول مثل دریاچه شهیون و دره توبیرون در حال رخ دادن است عمق فاجعه را نشان میدهد.

از اوج برهنگی و هرزگی در مناطق گردشگری دزفول

عدم رعایت شرعیات و عرفیات از سوی گردشگرانی که به اسم استفاده از طبیعت به مناطق گردشگری دزفول مثل  دریاچه شهیون و دره توبیرون  سفر می‌کنند موجب شده تا مردم شهید پرور دزفول از فضای غیراخلاقی این مناطق شدیدا گلایه داشته باشند.

برخی از گردشگران بدون توجه به اینکه این منطقه نیز یک فضای عمومی است و باید نسبت به رعایت قوانین اجتماعی در آن، اهتمام ورزید، اقدام به برگزاری مراسم غیراخلاقی با حرکات هنجارشکنانه می‌کنند.

برهنگی،خوردن مشروب، پخش موسیقی‌های زننده با صدای بلند، حرکات غیراخلاقی و رقص مختلط و همچنین استفاده از پوشش‌های غیراسلامی، از جمله مواردی است که با اعتراض جدی مردم و گردشگران مواجه شده و حتی تذکر مردم به این افراد به قانون‌شکنان نیز سبب نشده تا آنان دست از اقدامات غیراخلاقی خود بردارند تا جایی که اماکن گردشگری و تفریحی برای خانواده‌های ایرانی باشد، به محل عیاشی و اعمال منافی عفت عده‌ای خاص تبدیل شده است.

به نظر می‌رسد در این زمینه لزوم توجه جدی نهادهای نظارتی وجود دارد و دستگاه‌های انتظامی باید ضمن برخورد با این پدیده شوم که مزاحمت جدی را برای مردم متدین به وجود آورده، زمینه را برای برچیده شدن این رسوم غلط و غیرشرعی فراهم کنند؛ مساله‌ای که قطعا با حمایت گسترده و جدی مردم و افکار عمومی روبرو خواهد شد و اساسا این یک مطالبه عمومی از سوی همه ایرانیان مومن و متدین است که قصد دارند تا با خانواده خود از مناطق گردشگری و طبیعت بکر برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.