• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر استعفا کرد/ ۵ میلیارد را برنمی‌گردانم

  • کد خبر : 46572
  • 11 آوریل 2023 - 9:53
مدیرعامل باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه «من را قربانی کردند و در تله انداختند»، بار دیگر از سمت خود استعفا کرد.

علی فتح‌الله‌زاده درخصوص انتشار بیانیه دوم سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: متأسف می‌شوم که این بی‌اخلاقی‌ها را می‌بینم و دلم به درد می‌آید. همه ما در جایگاهی هستیم و وظایفی داریم. سازمان خصوصی‌سازی در جایگاه مقام قضایی نیست که بگوید ما به نتیجه و یقین رسیدیم. ما هم می‌توانیم بگوییم کارشناسان‌مان موضوع را بررسی کرده‌اند و به آن نتیجه‌ای که آنها می‌گویند نرسیده‌ایم. با این کاری که سازمان خصوصی‌سازی انجام داده کل کار ما به هم ریخته شده و از هر جایی که کمک می‌خواهیم، کمک نمی‌کنند. با این کارها باشگاه ما را نابود کردند. مثل سال‌های گذشته هر مدیری که تخلفی داشته در سازمان بازرسی رسیدگی و از آنجا هم به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شود نه اینکه در تلویزیون رسیدگی شود.

برنامه فوتبال برتر

وی که با برنامه «فوتبال برتر» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: ‌من قرار بود که سه مورد را به شما ارائه کنم، اما چرا به شما توضیح ندادم، چون بنده را صدا کرده‌اند و می‌گویند که می‌خواهیم تفاهم کنیم. با وکیل خودم رفتیم و صحبت کردیم و برگه‌ای را هم امضا کردیم، بعد از آن مشخص شد که قربان‌زاده این برگه و تفاهم را قبول نکرده است. در همان زمان با امیررحیمی معاون سازمان خصوصی‌سازی تماس گرفته و او صحبت‌های ما را تایید کرد، چون ما با اجازه خودش قرار بود «ویس» صحبت‌های او را منتشر کنیم ولی به دلیل اینکه گفتند قرار است با هم تفاهم کنیم ما از انتشار صحبت‌های امیررحیمی خودداری کردیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: بعد از اینکه تفاهمنامه را امضا کردیم، گفتند که این موضوع مورد موافقت قربان‌زاده قرار نگرفته است، ما هم سؤال کردیم که چرا این جلسه را برگزار کردند و از ابتدا با خود قربان‌زاده جلسه‌ای برگزار می‌کردیم که وقت ما هم گرفته نشود.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به اینکه نامه‌ای منتشر شده مبنی بر اینکه تا تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲، مبلغ ۵ میلیارد تومان را به باشگاه برمی‌گرداند، عنوان کرد: اصل قضیه را تا مردم نفهمند، متوجه نمی‌شوند که چه اتفاقی افتاده است. چکی که ما دادیم، بازیکن پشت چک را امضا کرده است و به شخص داده و زمان مدیران قبلی همین بازیکنان اعلام کردند که ما چک را گم کرده‌ایم. امیرحسین صادقی گفته است که چک را گم کرده‌ام و بعداً می‌آورم. از صادقی قضیه را جویا شدیم، او به ما گفت که ۷ سال گذشته بود و من اصلاً یادم نیست که چک کجا بوده است. در زمان مدیران گذشته این اتفاق افتاده و بدون اینکه چک را بگیرند به بازیکن پول دادند و ما هم که آمدیم با چک پول دادیم. این محل اتفاق است و یکی از آن حق نیست که این موضوع را باید مقام قضایی تشخیص دهد. برای حُسن نیت گفتم که چک تضمینی می‌گذارم و باشگاه را اذیت نکنید. من در دادگاه شکایت می‌کنم؛ یا چکی که من دادم تخلف است یا آن پولی که بدون گرفتن چک داده‌اند، تخلف است.

وی در پاسخ به این پرسش که تا تاریخ ۳۰ فروردین، ۵ میلیارد را برمی‌گرداند؟ گفت: نه برنمی‌گردانم چون ما توافق کردیم که این اتفاق بیفتد تا انجام دهیم. وقتی بیانیه دوم آمد آنها به تعهدشان عمل نکردند. دوستان ما را به قوه قضاییه بفرستند و مقام قضایی هر تکلیفی کرد انجام می‌دهیم. الان این ۵ میلیارد مشکل‌ساز است یا ۷۰۰-۸۰۰ میلیاردی که دوستان در گذشته خرج کرده‌اند؟ تا همین امروز ۵-۶ میلیارد در اختیار باشگاه گذاشته‌ام و فکر کنیم که آن پول را باشگاه از من گرفته و اصلاً به من ندهند، اما این منصفانه نیست که یک نفر را بیاورند و مردم را هم تحریک کنند تا به او توهین کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه قربان‌زاده گفته «فتح‌الله‌زاده مبلغ یک میلیارد گرفته است»، تصریح کرد: قربان‌زاده گفت که اگر این یک میلیارد را برای این ۴ تا چک نگرفته باشید، من فردا استعفا می‌کنم. من منتظر استعفای قربان‌زاده هستم. آدم‌های اقتصادی می‌دانند این برداشت نیست و من واریز کرده‌ام، ضمناً برای ۴ نفر هم نبوده آن چک برای آقای سیامکی بوده که به باشگاه کمک کرده است. وقتی چنین دروغی گفته می‌شود، من چطور دفاع کنم؟ شفاف‌سازی خیلی خوب است ولی کامل نیست. ۹۰ میلیارد گرفتیم و ۱۴۳ میلیارد خرج کردیم.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: اگر دوستان ناراحت نشوند، من استعفا می‌دهم و می‌روم. زمانی در استادیوم شعار می‌دادند که «مدیر محبوب ما حاج علی فتح‌الله»، الان به من می‌گویند «حیا کن، رها کن». من را قربانی کردند و در تله انداختند. الان هم به خاطر من هم استقلال را می‌زنند  و هم وزیر و پولادگر را می‌زنند. برای اینکه دوستان و استقلال آسیب نبینند من استعفا می‌کنم و تا اینجا هم هر اشکالی بوده برعهده من بوده و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. آنها حق دارند، من هم اگر بودم همین حرف را به مدیرمان می‌گفتم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46572

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.