• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
11

درگیری در زندان قزلحصار کرج منجر به قتل شد

  • کد خبر : 46578
  • 11 آوریل 2023 - 10:29
درگیری در زندان قزلحصار کرج منجر به قتل شد

درگیری در زندان قزلحصار کرج منجر به قتل شد ! بر اساس اعلام سرپرست پلیس آگاهی البرز در زندان قزلحصار کرج یک قتل اتفاق افتاده است.

سرهنگ حکمت اله شجاعی بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر درگیری در یکی از بندهای زندان قزلحصار بررسی موضوع در دستور کار دایره جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بر اساس اعلام پلیس درگیری در زندان قزلحصار کرج منجر به قتل شد

وی همچنین گفت: پس از حضور کارآگاهان پلیس در صحنه جرم و بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، ۲ نفر با استفاده از سلاح سرد دست ساز با یکدیگر درگیر شده و در پی این درگیری یکی از آن‌ها مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

شناسایی قاتل و اعتراف

شجاعی با اشاره به شناسایی قاتل و اعتراف وی به بزه انتسابی گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت هنگام نزاع و درگیری عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که جبران ناپذیر است.

آتش سوزی در موتورخانه جان ۲ نفر را در فردیس گرفت

سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی فردیس،هم از فوت ۲ نفر بر اثر سوختگی در موتورخانه منزل خود در این شهرستان خبر داد.

او گفت: بامداد روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر آتش سوزی در فردیس واحد گشت کلانتری ۱۱ این شهرستان به همراه عوامل امدادی سریعاً در محل حاضر شدند.

پس از رسیدن واحد گشت به محل حادثه و اطفاء حریق توسط عوامل آتش نشانی علت آتش سوزی در دست بررسی قرار گرفت.در بررسی‌ها مشخص شد متاسفانه ۲ نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

بر اساس اعلام کارشناسان علت حادثه آتش سوزی در اثر نشتی گاز و جرقه کلید برق بوده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.