• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

شرکت توییتر دیگر وجود ندارد؛ ادغام با X Corp ایلان ماسک

  • کد خبر : 46591
  • 11 آوریل 2023 - 14:13
ادغام توییتر

شرکت حقوقی توییتر ظاهراً دیگر وجود ندارد؛ چرا که سندی در دادگاه نشان می‌دهد این شرکت با X Corp ایلان ماسک ادغام شده است.

توییتر تا چند ماه پیش یک شرکت عادی بود، اما امروز دیگر حتی وجود ندارد. شرکت X Corp ایلان ماسک این شبکه اجتماعی را تصاحب کرده است تا احتمالاً به‌سمت اپلیکیشن «همه‌چیز» که ماسک چند بار درباره آن صحبت کرده بود، حرکت کند.

براساس اطلاعاتی که توسط وب‌سایت Slate به‌دست آمده، شرکت X Corp با توییتر ادغام شده است. این اطلاعات ظاهراً در سندی دیده شده که در پرونده دادگاه میان توییتر و «لورا لومر» در جریان است.

این دادگاه به‌خودی‌خود اهمیت چندانی ندارد، اما اطلاعاتی که از آن بیرون آمده است، نشان می‌دهد که شرکت توییتر دیگر وجود ندارد و با X Corp ادغام شده است. این اقدام هنوز رسماً اعلام نشده و احتمالاً تأثیری آنی بر این شبکه اجتماعی یا خدمات آن نخواهد داشت، اما باید اولین گام ایلان ماسک برای حرکت به‌سمت رؤیای بزرگ‌تر خود باشد.

توییتر در مسیر تبدیل‌شدن به اپ همه‌چیز X

شرکت توییتر دیگر وجود ندارد

ماسک قبلاً گفته بود که توییتر می‌تواند به اپلیکیشنی برای «همه‌چیز» با نام X تبدیل شود و کارکردی شبیه به سوپراپلیکیشن WeChat چین داشته باشد. بااین‌حال، فعلاً شواهدی در دسترس نیست که این موضوع را به‌طور عینی تأیید کند. این اتفاق می‌تواند اقدامی برای ایجاد یک شرکت والد بزرگ برای مدیریت تمام کسب‌وکارهای ایلان ماسک ازجمله تسلا و اسپیس‌ایکس باشد.

نکته جالب این است که توییتر قبلاً در ایالت دلاور ثبت شده بود، اما X Corp حالا در نوادای آمریکا قرار دارد. بنابراین رسیدگی به پرونده‌های حقوقی این شرکت حالا از طریق X Corp انجام خواهد گرفت.

ماسک در راه رسیدن به اپلیکیشن همه‌چیز قبلاً از طرحی برای تبدیل توییتر به یک بانک مدرن حرف زده بود. او در جلسه‌ای با کارمندان این شرکت گفته بود که در این طرح کاربران می‌توانند پول‌های خود را در این پلتفرم قرار دهند و از آن برای انجام پرداخت‌های مختلف استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46591

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.