• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

آخرین خبر از وضعیت جسمانی محسن قرائتی

  • کد خبر : 46616
  • 13 آوریل 2023 - 10:18

اخبار و عکس‌هایی در مورد وخامت حال عمومی محسن قرائتی در فضای مجازی، در حال پخش شدن هستند مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز درباره وضعیت جسمانی محسن قرائتی گفتگو گرده است.

وضعیت جسمانی محسن قرائتی

حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز ، در مورد اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد وخامت حال عمومی حجت‌الاسلام‌ محسن قرائتی بیان کرد: حال عمومی این استاد اخلاق خوب است و عکس‌ها و اخبار منتشر شده از ایشان در فضای مجازی همگی مربوط به دوران کسالت وی در سال‌های قبل است، در حال حاضر ایشان در منزل بوده و به جز مشکل قدیمی مربوط به ناحیه پا که مراحل درمان را سپری می‌کند، مشکل دیگری ندارند.

برنامه درس‌هایی از قرآن در حال پخش است

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در مورد روند ضبط برنامه‌های درس این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: برنامه “درس‌هایی از قرآن” ایشان هر شب بعد از اذان مغرب و عشاء از شبکه اول سیما در حال پخش است و مشکلی از این‌ جهت وجود ندارد.

محسن قرائتی متولد ۸ دی ۱۳۲۴ در کاشان، است وی فارغ التحصیل حوزه علمیه تا سطح درس خارج است، بعد از انقلاب رئیس ستاد اقامه نماز شد و با حضور در تلویزیون با درس های قرآنی به شهرت رسید.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به پیشنهاد مرحوم مرتضی مطهری و امام خمینی برای اجرای دروس قرآنی وارد تلویزیون شد و از سال ۱۳۵۸ تا الان این حضور ادامه داشت.

او تاکنون بیش از ۲۰ جلد کتاب مذهبی نیز منتشر کرده است.

او در ۱۹ سالگی با همسر ۱۴ ساله اش ازدواج کرد. وی سه دختر دارد، دو دختر وی زهرا و فاطمه مدرس حوزه می باشتد، حاج آقا می گوید خدا به من لطف کرده در کلاس های درس الگو باشم اما در همسرداری شوهر به درد بخوری برای زندگی نیستم.

بیماری

استاد قرائتی که بیشتر به معلم قرآن مشهور است در سال ۹۵ مدتی به علت عارضه گوارشی در بیمارستان بستری بود، اما حالا سرحال و وضعیت جسمانی خوبی دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46616

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.