• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12

وکیل سعودی خواستار اخراج رونالدو به دلیل “توهین عمومی” شد

  • کد خبر : 46742
  • 21 آوریل 2023 - 0:03
وکیل سعودی خواستار اخراج رونالدو به دلیل "توهین عمومی" شد

وکیل سعودی خواستار اخراج رونالدو شد. وی معتقد است که او با گرفتن فاق خود قصد توهین داشته است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مهاجم ۳۸ ساله در حالی که از زمین خارج می‌شود بدنبال باخت ۲-۰ النصر مقابل الهلال در لیگ برتر عربستان در روز سه‌شنبه، فاق خود را به سمت بالا می‌کشد. این ژست ظاهرا متوجه هواداران الهلال بود که نام لیونل مسی رقیب دیرینه رونالدو را سر می دادند.

وکیل سعودی خواستار اخراج رونالدو شد

حالا یک وکیل سعودی خواستار دستگیری و اخراج کریستیانو رونالدو شده است، وکیل نوف بنت احمد در توییتر مدعی شد که رفتار رونالدو “جنایت بود”.

این وکیل و مشاور سازمان ملل با بیان اینکه او دادخواستی را به دفتر دادستانی عربستان سعودی تسلیم خواهد کرد، گفت: «یک عمل ناپسند علنی مستلزم دستگیری و اخراج است اگر توسط یک خارجی انجام شود».

مشخص نیست که آیا دادستان به دادخواست احمد عمل خواهد کرد یا خیر. ، کارکنان النصر گفتند که رونالدو این ژست را انجام داده است زیرا “در جریان بازی ضربه ای دریافت کرده است.”

فسخ قرارداد رونالدو با النصر

برخی از اقشار مردم عربستان قانع نشدند و ازمان ابوبکر روزنامه نگار ورزشی خواستار فسخ قرارداد رونالدو با النصر از سوی فدراسیون فوتبال عربستان سعودی شد.

رونالدو در ماه دسامبر قراردادی دو سال و نیم با النصر به ارزش ۷۵ میلیون دلار در سال یا تا ۲۰۰ میلیون دلار از طریق سایر قراردادهای تجاری با این باشگاه امضا کرد. رونالدو و مسی از دوران حضور در بارسلونا و رئال مادرید رقیب یکدیگر بودند و در ژانویه در یک بازی نمایشگاهی در ریاض به مصاف یکدیگر رفتند. این دو ممکن است به زودی رقابت خود را در عربستان سعودی دوباره احیا کنند، زیرا طبق گزارش ها، الهلال در اوایل ماه جاری به مسی قراردادی ۴۳۸ میلیون دلاری پیشنهاد داده است.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.