• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

نرخ دلار به ۱۰ هزار تومان می‌رسد

  • کد خبر : 4841
  • 11 آگوست 2019 - 5:54

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص احتمال بایگانی شدن بازار متشکل ارزی و تاثیر آن بر بازار ارز توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس کل بانک مرکزی درباره راه‌اندازی بازار متشکل ارزی گفت: «آمادگی کامل برای راه‌اندازی بازار متشکل ارزی وجود ندارد. تا زمانی که اطمینان حاصل نشود، این بازار راه اندازی نخواهد شد».گفتنی است؛ در دیدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل بازار متشکل ارزی با رییس کل بانک مرکزی در روز پنجم مرداد ماه امسال، مقرر شده بود که در آستانه عید قربان فعالیت این بازار آغاز شود.

معصومه آقاپور علیشاهی، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخصوص احتمال بایگانی شدن بازار متشکل ارزی و تاثیر آن بر بازار ارز، گفت: قاعدتا هر چه سریعتر بازار متشکل ارزی آغاز به کار کند ما به سمت تک نرخی شدن ارز نزدیک می‌شویم و هرچه آغاز به کار این بازار به تعویق بیافتد مشکلات تولیدکنندگان افزایش پیدا خواهد کرد.

نرخ دلار به ۱۰ هزار تومان می‌رسد

در چه صورت نرخ دلار به ۱۰ هزار تومان می رسد؟

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق بررسی‌هایی که نسبت به شاخص‌ها داشتم معتقدم اگر بازار متشکل ارزی هر چه سریعتر آغاز به کار کند و بازارهای دیگر ارزاز جمله سامانه نیما، سامانه سنا و… جمع شوند نرخ دلار به ۱۰ هزار تومان می رسد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا امسال نرخ سود بانکی تغییر پیدا می‌کند؟ افزود: فعلا در دستور کار شورای پول و اعتبار تغییر نرخ سود بانکی نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم در شرایطی که رکود اقتصادی بر کشور حاکم است و با بحران بانکی دست و پنجه نرم می‌کنیم نباید نرخ سود بانکی تغییر پیدا کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.