• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

معمای پیچیده لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر : 4853
  • 11 آگوست 2019 - 7:21

مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند نوزدهمین دوره لیگ برتر پیش از اردوی تیم ملی آغاز شود، اما این مسئله بستگی به تلاش باشگاه‌ها در آماده‌سازی ورزشگاه‌ها دارد.

به گزارش پایگاه خبری دخالت به نقل خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران تاریخ‌هایی را برای آغاز مسابقات لیگ برتر در نظر گرفته‌اند، اما این مسئله تبدیل به معمایی پیچیده شده است. لیگ برتر نوزدهم با تأکید و جدیت فدراسیون فوتبال برای ایمن‌سازی و استانداردسازی ورزشگاه‌ها به تعویق افتاده و در حالی که قرار بود از ۱۰ مردادماه آغاز شود، اما همچنان تاریخ دقیقی تعیین نشده است.

فدراسیون در تلاش بود دو هفته از مسابقات لیگ را پیش از اردوی تیم ملی برگزار کند که شرط آن، آماده شدن ورزشگاه‌ها پیش از عید غدیر بود تا اولین هفته از مسابقات ۲۵ مردادماه یا ۲۸ مردادماه (شب عید غدیر) برگزار شود. در این صورت ۳۱ مردادماه و اول شهریورماه یا اول و دوم شهریورماه تاریخ در نظر گرفته شده برای برگزاری هفته دوم لیگ بود که اردوی تیم ملی نیز پس از آن برگزار شود. با این حال طبق آخرین اظهار نظرها که از سوی صادق درودگر منتشر شده، لیگ عید غدیر هم آغاز نخواهد شد.

معمای-پیچیده-لیگ-برتر-فوتبال

۳۱ مرداد جدیدترین زمان برای آغاز مسابقات لیگ برتر به یک شرط

گفته شده تاریخ جدیدی که برای آغاز لیگ در نظر گرفته شده، ۳۱ مرداد و اول شهریورماه است تا حداقل یک هفته از مسابقات لیگ پیش از اردوی تیم ملی برگزار شود. این موضوع البته به آماده سازی ورزشگاه‌ها بستگی دارد و دلیل اینکه لیگ ۲۵ و ۲۸ مرداد آغاز نشد همین دلیل بود. در واقع شرط شروع لیگ در تاریخ ۳۱ مرداد آماده‌سازی ورزشگاه‌ها از سوی باشگاه‌هاست.

  هنوز برنامه دقیق اردوی تیم ملی نیز اعلام نشده و مارک ویلموتس در نظر دارد ۷ یا ۸ شهریورماه بازیکنان را به اردو فرابخواند. از همین‌رو در صورتی که هماهنگی میان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی صورت بگیرد، این احتمال وجود دارد یک روز پیش از آغاز اردوی تیم ملی، هفته دوم لیگ برتر نیز برگزار شود، اما این مسئله بستگی به برنامه اردویی تیم ملی خواهد داشت.

فدراسیون در حالی تلاش می‌کند لیگ برتر را پیش از اردوی تیم ملی آغاز کند که همه این اتفاقات به تلاش باشگاه‌ها، هیئت‌های فوتبال و مسئولان استانی بستگی دارد. افرادی که متولی استانداردسازی ورزشگاه‌ها هستند و تا زمان دریافت تأییدیه از سوی فدراسیون باید به تلاش خود برای استانداردسازی ورزشگاه‌ها ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4853

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.