• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
23

انواع ماشین ظرفشویی

  • کد خبر : 5062
  • 19 آگوست 2019 - 11:23

سبک زندگی یا در اصطلاح لایف استایل در سال های اخیر به نوعی برند شخصی تبدیل شده است. این روزها کمتر کسی علاقه ای به زندگی به سبک گذشتگان دارد. نسل امروز با سرعت هر چه تمام به سمت آینده در حرکت است و در این راه از هر گونه ابزاری برای سرعت بخشیدن به زندگی خود استفاده میکند.

در عصر جدید کمتر خانمی حاضر میشود وقت ارزشمند خود را صرف رفت و روب های وقت گیر و یا آشپزی های طولانی کند. ظهور ماشین های مختلف نیز موجب شده است تا کارهای این چنینی با سرعت بیشتری صورت گیرند. از جمله ماشین های کارآمد و پر طرفدار در بین خانواده ها ماشین ظرف شویی است که در سال های اخیر جایگاه ویژه ای را نزد خانواده ها پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم تا ماشین های ظرفشویی در مدل های مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.

برای بررسی ماشین های ظرف شویی مختلف لازم است ابتدا این ماشین را در دو نوع رومیزی و ایستاده دسته بندی کنیم.

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرف شویی رومیزی

همان طور که از نام این نوع ماشین ظرف شویی پیداست محل قرار گیری آن روی میز یا کانتر بوده و نسبت به نوع ایستاده جای کمتری را اشغال میکند. از این رو این نوع از ماشین بیشتر مورد توجه کسانی قرار میگیرد که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند. از دیگر دلایل انتخاب ماشین ظرف شویی رومیزی تعداد نفرات پایین در خانواده است. معمولا خانواده های کم جمعیت ماشین های ظرفشویی رو میزی را به ایستاده ترجیح میدهند. از دیگر مزیت های این نوع ماشین ظرف شویی قابلیت جابه جایی میباشد. ماشین ظرفشویی های رومیزی بوش مجهز به سنسور تشخیص میزان آب و سیستم خشک کن، از جمله ماشین های ظرف شویی پر طرفدار هستند.

ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی ایستاده

ماشین های ظرف شویی ایستاده به طور ثابت و تو کار بین دیگر لوازم آشپزخانه جای گذاری میشوند. همین جای گذاری در بین کابینت های آشپزخانه موجب شده است که ماشین جلوه زیباتری را در آشپزخانه داشته باشد. ظرفیت بالای ماشین ظرفشویی های ایستاده موجب شده است که این نوع از ماشین مورد توجه خانواده های پر جمعیت قرار گیرد.برند سامسونگ یکی از مهم ترین عرضه کننده های ماشین های ظرفشویی ایستاده است. خشک کن خودکار،شستشوی سریع و طراحی حرفه ای از مزیت های این نوع از ماشین های ظرفشویی سامسونگ است.

ماشین ظرفشویی

نکات حائز اهمیت در خرید انواع ماشین ظرفشویی

میزان مصرف انرژی

باور عموم مردم به این صورت است که، شستن ظرف ها به روش سنتی آب کمتری را مصرف میکند؛اما این تصور کاملا غلط است. ماشین های ظرفشویی با میزان مصرف آب کمتری ظروف را تمیز میکنند. به طوری که این ماشین ها به طور خودکار میزان آب مصرفی را تنظیم میکنند. البته میزان آب مصرفی در ماشین های مختلف یکسان نیست. برای مثال ماشین ظرف شویی ال جی یکی از کم مصرف ترین ماشین های ظرفشویی موجود در بازار است.

قابلیت تشخیص میزان کثیفی ظروف

در ماشین های ظرف شویی جدید برنامه ای تنظیم شده که ماشین بر حسب میزان کثیفی ظروف عملکرد متفاوتی ارائه دهد. برنامه های شستشوی متفاوت این امکان را به ماشین میدهد که ظروف بسیار چرب و کثیف را با حساسیت بیشتری تمیز کند.

وجود عایق صدا در ماشین ظرفشویی

فناوری عایق صدا که در سال های اخیر بر روی ماشین های ظرف شویی تعبیه شده است، یکی از مهم ترین پیشرفت ها در طراحی ماشین ظرفشویی به شمار میرود. کاهش صدا و کاهش لرزش از جمله مهم ترین مزیت های وجود عایق در ماشین های ظرفشویی است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5062

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.