• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
10

پرسپولیس بازهم محکوم شد

  • کد خبر : 5230
  • 28 آگوست 2019 - 7:12

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

با توجه به شکایت فرزاد حاتمی از پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*در پرونده شکایت مهرداد کریمیان از باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۳ میلیون و ۱۶۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت باشگاه بادران تهران از مهرداد رضایی، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد: مهرداد رضایی محکوم به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت حمیدرضا عبدالهی از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

پرسپولیس محکوم شد

در پرونده حاتمی؛ پرسپولیس محکوم شد

کمیته تعیین وضعیت در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه پرسپولیس به سود این بازیکن رای داد که به تازگی به تیم نفت مسجد سلیمان ملحق شده است.

 در رای صادره که در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده است این چنین آمده: « با توجه به شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. هم چنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن توسط خواهان در ستون خواسته، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.»

 

این رای در حالی صادر شد که باشگاه پرسپولیس و استقلال فرصت چندانی برای بستن پرونده های مالی ندارند و اگر در این مسیر عملکرد موفقی نداشته باشند حضور آنها در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با چالش مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5230

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.