• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

ایران ۲ – ۰ هنگ کنگ / اولین برد رسمی «تیم ملی» با ویلموتس

  • کد خبر : 5656
  • 10 سپتامبر 2019 - 18:59

تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل هنگ‌کنگ با نتیجه ایران ۲ – ۰ هنگ کنگ  به برتری دست یافت.

سردار آزمون در دقیقه ۲۴ و کریم انصاری فرد در دقیقه ۵۴ برای ایران گل زدند.

با این پیروزی ایران ۳ امتیازی شد و بعد از بحرین ۴ امتیازی در رده دوم قرار گرفت. تیم‌های عراق ، کامبوج و هنگ کنگ با یک امتیاز در رده سوم تا پنجم قرار گرفتند.

این نخستین بازی رسمی بود که مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ایران حضور داشت و با پیروزی «تیم ملی» همراه شد. پیش از این تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت سرمربی بلژیکی‌اش دو مسابقه دوستانه را که حاصل آن برد مقابل سوریه و تساوی مقابل کره جنوبی بود، پشت سر گذاشته بود.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی(۷۰- علی کریمی)، کریم انصاری‌فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی(۶۰- وحید امیری)، علیرضا جهانبخش(۸۷- دژاگه)، سیدمجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان

ترکیب هنگ‌کنگ: یاپ هونگ فای، تسوی وانگ کیت، دنی کانسلا، هلیو، بتو، لاتسز چون، تونگ کین مان، اندی روسل، هوانگ یانگ، چون لوک تان و ها جیمز

ایران 2 - 0 هنگ کنگ

 ویلموتس : یک دیوار نمی‌گذاشت بیشتر گل بزنیم

سرمربی تیم ملی ایران گفت: در بحث تیم ملی، موضوع مهم سیستم است که بهبود بخشیدیم و در امور تهاجمی بهتر شدیم.
مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی ایران مقابل هنگ‌کنگ گفت: ما سه امتیاز را کسب کردیم، دو گل زدیم و این خوب است. در این بازی، با یک دیوار روبه‌رو بودیم که از گل زدن ما جلوگیری می‌کرد. ما ۱۰ موقعیت گل داشتیم که دو گل زدیم. به‌هرحال ما در آغاز روند آماده‌سازی خود هستیم و هر روز بهتر از قبل می‌شویم.

ویلموتس در پاسخ به این پرسش که تیمش جزو بهترین های آسیا است و اینکه چه برنامه های دیگری در ذهنش دارد عنوان کرد: کار مربوط به ما این است  که سیستم تیم ملی را بهبود ببخشیم. برخی از کار برعهده باشگاه‌هاست و در واقع اموری است که باشگاهها پیش می برند. در بحث تیم ملی، موضوع مهم سیستم است که بهبود بخشیدیم و در امور تهاجمی بهتر شدیم. سعی می کنیم همچنان کارآمدی موثری هم در دفاع داشته باشیم.

خلاصه بازی ایران ۲ – ۰ هنگ کنگ

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=5656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.