• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

ترکیب استقلال برای بازی با پرسپولیس لو رفت

  • کد خبر : 6000
  • 21 سپتامبر 2019 - 12:20

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با پرسپولیس در شهرآورد پایتخت لو رفت.

تیم فوتبال استقلال تهران فردا در شهرآورد (دربی۹۰ در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که استراماچونی (سرمربی تیم فوتبال استقلال) در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود از تیم رقیب خود ترسی ندارد و با تمام قوا تیمش را روانه میدان می‌کند.

استقلالی ها که از قضاوت های عجیب هفته های اخیر به ضرر تیمشان به ستوه آمده اند، در انتهای بازی با نفت مسجد سلیمان با اخبار بدتری نیز مواجه شدند به طوری که مصدومیت دیاباته و قائدی از یک طرف و محرومیت فرشید اسماعیلی از طرف دیگر، حسابی دست استراماچونی را برای دربی بست اما طبق شنیده ها به نظر می رسد مهدی قائدی مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس نداشته باشد و ضرب دیدگی دنده دیاباته نیز احتمالاً مداوا خواهد شد.

اما نکته ای که در بازیهای اخیر استقلال به شدت به چشم آمده این است که کادر فنی خارجی این تیم نتوانسته سیستم و تاکتیک مناسب برای این تیم را انتخاب کند و استفاده از بازیکنان کند در عناصر هجومی این تیم، از سرعت حملات استقلال کاسته و همه چیز در این تیم منوط به سانتر برای دیاباته ختم می شود که شاید وقت آن رسیده تا استراماچونی با تغییر دیدگاه خود نسبت به شرایط تیم و اتفاقاً ضعف پرسپولیس در خط دفاعی که در ۳ بازی گذشته مشهود بوده، با یک سورپرایز بزرگ به استقبال دربی برود و از توان نیروهای خود، استفاده حداکثری داشته باشد چرا که برخی بازیکنان در بازیهای اخیر استقلال در پست غیرتخصصی به کار گرفته شده اند و سیستم عجیب استراماچونی باعث شده تا بازیکنان با کیفیت این تیم، نتوانند کارایی لازم را در زمین مسابقه از خود بروز دهند.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، داریوش شجاعیان، علی دشتی، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی و مهدی قائدی

با این وجود سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل کسب امتیازات اخیر در بازی های اخیر لیگ برتر  و شرایط نامناسب در جدول نیاز مبرمی به برد در بازی شهرآورد دارد،به همین دلیل استراماچونی به دنبال این است تا از ترکیب ۵-۳-۲ در بازی فردا استفاده کند.

مرد ایتالیایی باید از محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و عارف غلامی در خط دفاع  استفاده کند و در نهایت غفوری و میلیچ را در سمت چپ و راست زمین قرار دهد.

به این ترتیب استرا برای شهرآورد پیش رو دست به تغییرات اساسی می‌زند و با ۳ دفاع وسط احتمالا برابر پرسپولیس به میدان برود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس فردا ساعت ۱۶  برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=6000

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.