• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

ایران ۳ – استرالیا صفر | ایران برای بار سوم طلایی شد

  • کد خبر : 6023
  • 21 سپتامبر 2019 - 20:37

دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ملی ایران و استرالیا، با  نتیجه ایران ۳ – استرالیا صفر به نفع  شاگردان کولاکوویچ به پایان رسید.

تیم‌های ملی والیبال ایران و استرالیا در چارچوب دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

ست اول: ۲۵ – ۱۴ ایران


در حالی که امتیاز نخست بازی را استرالیا کسب کرد، با درخشش موسوی ستاره ایران در دفاع روی تور، حمله استرالیا دفاع شد تا بازی ۴ – ۲ به سود ایران شود. با عملکرد خوب غفور در سرویس و حمله، ایران ۶ – ۲ پیشی گرفت تا لبدف تقاضای وقت استراحت کند. برتری ایران در همه فاکتورها ادامه داشت تا ۸ – ۳ وقت استراحت فنی اول را کسب کند. در روز خوب مدافعان ایران علی اصغر مجرد آبشار توماس را دفاع کرد تا نتیجه ۱۱ – ۵ به سود ایران شود. در حالی که با سرویسهای خوب بازیکنان ایران دریافت‌ها و حملات استرالیا از کار افتاد بود، شاگردان کولاکوویچ توانستند ۱۶ – ۹ وقت استراحت فنی دوم را کسب کنند.

با ورود تیم ها به زمین روند خوب ایران در سرویس با درخشش موسوی ادامه داشت تا اختلاف دو تیم در امتیاز ۲۱ – ۱۱ به ۹ پوئن به سود ایران افزایش یابد. در میان تشویق بی امان هواداران برتری ایران در این ست ادامه داشت تا با سرویس پر قدرت غفور ۲۵ – ۱۴ ست نخست بازی را قاطعانه پیروز شود.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۱۷ به سود ایران


برتری در ست دوم هم با ایران بود. در امتیاز ۸ بر ۴ به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری تیم ایران در ست دوم ادامه پیدا کرد تا در امتیاز ۱۶ بر ۱۰ به سود ایران تیم ها ببه وقت استراحت فنی دوم رفتند. ست دوم هم با برتری ایران خاتمه پیدا کرد. شاگردان کولاکوویچ این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود رقم زدند.

* ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران

بازی در این ست بسیار نزدیک دنبال شد تا اینکه امیر غفور توانست امتیاز ۸ را برای ایران کسب کند و در امتیاز ۸ بر ۷ به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. استرالیایی ها برای لحظاتی از ایران پیش افتادند، اما شاگردان کولاکوویچ خیلی زود به بازی برگشتند و در امتیاز ۱۶ بر ۱۵ به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران تمام شد.

خلاصه والیبال ایران ۳ استرالیا صفر لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=6023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.