• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

برترین هاوضعیف ترین های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران معرفی شدند

  • کد خبر : 6872
  • 22 اکتبر 2019 - 9:22

جام خلیج فارس هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی پیگیری شد که،تمام مدعیان بردند وچند بازی پرگل تمام شد.

تیم هفته: استقلال ،این تیم که تا قبل از این هفته نتایج دور از انتظاری را گرفته بود ،با برد جهار بر صفر خود برابر سایپا توانست ناکامی هامی گذاشته خود را تا حدود زیادی جبران نماید وحالا هواداران این تیم امیدوارند به اضافه شد استقلال به کورش قهرمانی.

بازیکن هفته: مهدی ترابی: ترابی که دعوت نشدنش به تیم ملی تعجب همگان را براگیخته است، با بازی درخشانش در مقابل پیکان وگلزنی می تواند  دوباره خود را در لیست ویلموتس ببیند. البته از حرکت ارزشی ترابی نباید گذشت که اورا صدر اخبار قرار داد.

مربی هفته؛ استراماچونی:آندره استراماچونی را باید مربی برتر هفته دانست. مربی ایتالیایی که توانست بالاخره به یک برد پرگل در لیگ برتر برسد و برای اولین مرتبه هم تیمش در لیگ برتر گلی دریافت نکند. البته  باید از امیر قلعه نویی و مصطفی دنیزلی هم به دلیل اینکه همچنان تیم شان را در رده های اول و دوم جدول قرار گرفتند تقدیر کرد. سپاهان و تراکتور هنوز در لیگ برتر گلی دریافت نکرده اند و باخت هم نداشته اند.

ناکام هفته؛ علیرضا منصوریان:سرمربی تیم ذوب آهن با وجود اینکه در ۷ هفته نتوانسته بردی به دست بیاورد بعد از شکست خانگی در نشست خبری از هواداران تیم ذوب آهن گلایه کرد! حرف های او خیلی شبیه به حرف هایش در روزهای آخر حضورش در استقلال بود. بدون تعارف منصوریان ناکام هفته است البته رضا مهاجری سرمربی نساجی هم که شکست خانگی ۴ بر صفر را متحمل شد می تواند در کنار منصوریان به عنوان ناکام قرار بگیرد فقط با این تفاوت که مهاجری از هواداران تیمش بابت شکست عذرخواهی کرد اما منصوریان از آنها گلایه کرد.

بازی هفته: ماشین سازی – فولاد خوزستان: این بازی که پنج گل داشت وپرگل ترین بازی هغته لقب گرفت توانست شروعی باشد برای هفته ای پر گل که دوبازی ان چهار گل داشت.

 

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=6872

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.